Bijna 18 weken zwanger en ik voel de baby niet...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nath1986, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

hopelijk kan iemand mij gerust stellen...

Ik ben bijna 18 weken zwanger maar ik voel de baby nog steeds niet... Ik heb wel al zo wat kriebels gehad ter hoogte van mijn buik en toen moest ik gewoon eens krabben..

Nu heb ik dit al enkele dagen niet meer...

Ik weet dat elke zwangerschap anders is en elke vrouw ook maar moet ik me zorgen maken? Ik lees overal dat je rond 16 - 20 weken de baby toch zou moeten voelen..

Het is ons eerste kindje

2. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik voelde mn dochter voor het eerst met 20 weken en 2 dagen. No worries, komt vast goed 😊

3. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Als dit je eerste zwangerschap is, is dat helemaal niet zo raar meid. Wacht even tot de 20 weken af.

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Io ben 19.3 weken zwanger en voel de baby's ook nog niet (denk ze soms te voelen). Niks om je onzeker over te maken! Ik hoor wel eens van meiden dat ze hun beeb pas met 24 weken voelde. Pas vanaf 28 weken moet je je baby elke dag meerdere malen voelen.

Niet jezelf gek maken, want dat is nergens voor nodig!

5. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik ben bijna 20 weken zwanger en voel ook nog (bijna) niks..

6. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik voel het pas sinds een aantal dagen. Met precies 20 weken wist ik zeker dat het de kleine was ipv mn darmen ;)
    ik snap dat het wachten best lang duurt maar het komt echt!

7. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel het ook nooit voor de 20 weken.

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

ik voelde in het begin ook alleen gekriebel. wel al heel vroeg maar vond het heel lastig om te bepalen of het nou de baby is.
    Inmiddels bijna 23 weken en vandaag zag ik mn buik helemaal op en neer gaan terwijl dat blijkbaar pas vanaf 24 weken te zien zou zijn :p

Gewoon lekker genieten van de kriebeltjes. :)

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht

Mijn buik zie ik al vanaf 21 weken bewegen, en dat terwijl mijn placenta voor ligt.

@to bij een eerste kindje is het helemaal niet zo gek hoor dat je hem nu nog niet voelt. Komt vanzelf. Misschien ligt je placenta ook wel aan de voorkant, dan voel je de baby vaak ook wat later.

10. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Als het je eerste kindje is, is het helemaal niet raar dat je je baby nog niet voelt bewegen. Don't worry! Over een paar weekjes (op zn max) kun je daar lekker van genieten. :)

11. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Maak je niet ongerust meis! Elke vrouw en zwangerschap is anders. Ik ben nu zwanger van de eerste en voelde rond 14 weken wat bubbeltjes enzo en met 17 weken voelde ik het al schoppen. Ik heb mijn placenta aan de voorkant zitten en volgens de verloskundige kon het wel een tijdje duren voordat ik de kleine zou voelen. Nou niet dus! Ik heb dus erg mazzel, maar ik ken er zat die de dubbeltjes enzo pas voelen rond 20 weken. Jij voelt die bubbeltjes enzo dus al. Het zal niet lang gaan duren voordat jij je kleine echt voelt schoppen :D

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Maak je geen zorgen. Ik woelde de eerste met 22 weken pas. de 2e met 17 week de 3e met 13 week en deze dacht ik soms wat lich te voelen, maar voelde 2 dagen terug pas voor t eerst echt een schopje. ik maakte bij deze ook zorgen, maar heb placenta voor en de kleinde ligt daar helemaal tegen aan. soms voel ik t dan net boven de les schaambeen even een schopje.

13. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    bij mij was dat een hele tijd na 20 weken dat ik de baby pas voelde

14. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014