dag dames, ik neem al 5 jaar dezelfde pil ben nooit overtijd geweest... ik neem deze dan ook correct maar nu vorige maand had ik slechts 1 dag een beetje verlies ( meer oud bloed) testje gedaan was negatief dus nieuwe strip begonnen. deze maand komen mijn regels er ook niet door... wat kan dit zijn ik krijg allerlei symptomen zoals gevoelige borsten misselijk zijn moe zijn hoofdpijn en diarree ( sorry voor de details) ook heb ik hele dagen krampen in mijn buik ik ga tot woensdag wachten en dan een afspraak maken bij gyne heeft iemand hier ervaring mee? ( sorry heb het in andere categorie ook geplaatst wist niet waar het het beste paste)
Gisteren opnieuw getest, is nog steeds negatief. Ik vind het erg raar aangezien ik mijn menstruatie nog steeds niet heb en dit normaal altijd krijg ook begin ik meer en meer last van symptomen te krijgen ( en oké ik geef toe nu ben ik wel me wat aan het laten meeslepen) maar ik had van enkele dingen al last toen ik nog 100% zeker wist of dacht dat de test (de eerste dan) correct ging zijn maar nu nog een maand later stel ik me toch wat vragen.. zouden jullie naar gyneacoloog gaan ? ik weet niet of ik weer nieuwe pilstrip zou beginnen of niet moest ik zwanger zijn lijkt me dat niet goed. Maar als ik niet zwanger ben zou ik nog eventjes willen wachten met kindjes dus wil ik geen risicio lopen toch zwanger te worden ( wel moet ik eerlijk zeggen als ik zwanger zou zijn dat het kind heel onverwacht zou zijn en niet gepland maar natuurlijk wel welkom!)
Toen ik de pil slikte werd ik regelmatig niet ongesteld of hooguit 1a2 dagen licht bloed/bruinverlies. Dit was ook pas toen ik langer de pil slikte, maar ben nooit zwanger geweest hoor. Als je hey niet vertrouwd even naar de huisarts gaan!
Een vriendin van mij is met de pil ook eens 2 maanden niet ongesteld geworden in haar stopweek, maar dit kwam waarschijnlijk (onbewust) door stress. Zij moest het nog een maandje aankijken en als ze weer niet ongesteld zou worden, moest ze van de HA tijdelijk stoppen met de pil.
ik vind het gewoon raar heb een periode in het ziekenhuis gelegen wegens over stresst ( enkele jaren terug) en doen had ik ze mooi optijd
Dag allemaal, vandaag nbaar de dokter geweest aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben, aangezien ik verhuist ben wel bij andere dokter, blijkt nu ik neem een veel te lichte pil dat niet betrouwbaar is direct bloed laten prikken, morgen weet ik de uitslag volgens dokter is er toch relatief veel kans dat urinetesten foutief waren maar kan bloedingen ook uitblijven als je pil te licht is ( al heb ik hier mijn twijfels bij moet je dan geen tussentijdse bloedingen krijgen)