Hoi, Ik heb even een paar vraagjes. Hoe veel pijn doen die borsten eigenlijk als je zwanger bent? Kan het zo pijnlijk zijn, dat je moeilijker kunt ademhalen? En doen altijd beide borsten pijn, of kan het ook zo zijn dat maar één van de borsten pijn doet? Ik heb namelijk sinds zaterdag last van mijn rechter borst. Eigenlijk weet ik niet of het mijn borst zelf is, denk dat het meer onder mijn borst zit, in de borstkas. Maar ondertussen doet het zo pijn, dat alles eromheen ook pijn doet en ik niet meer kan zeggen waar de pijn begon. Zolang ik geen adem haal is het goed te doen, maar zodra ik adem haal, doet het pijn. Vooral als ik echt diep ademhaal, dat doe ik eigenlijk niet meer. Daardoor heb ik het steeds benauwd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n hevige pijn een zwangerschapskwaal is. Ik ben dus naar de huisarts geweest. Die heeft bloed laten testen en een foto van mijn longen laten maken. Niks mis. Maar ik heb nog steeds pijn. Advies: 6 paracetamol slikken per dag! Dus toen begon ik mij af te vragen hoe veel pijn dat nou eigenlijk doet, als je zere borsten hebt door een zwangerschap en of het daar misschien door kan komen. (Voor zover ik weet ben ik niet zwanger, maar zit wel in de luteale fase, dus het zou kunnen.) Vandaar de vraag hoeveel pijn dat nou eigenlijk doet. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb niet die pijn die jij omschrijft. Ik heb meer een blauwe plekken-gevoel / beurs gevoel in mijn borsten. Ik kan ook gewoon ademhalen zonder dat het mij pijn doet.
Mijn borsten gingen pas een paar weken na de test pijn doen, en dat is nu weer weg. Het was mee ongemak als je eraan zat, een beetje beurs gevoel. Alsof je onder de blauwe plekken zit zeg maar. Maar geen moeite met ademhalen ofzo
Ik denk dat iedereen het anders ervaart...Heb sinds vandaag echt mega gevoelige borsten, gisteren voelde ze al niet fijn aan als vrienlief eraan zat maar nu..! Mijn tepels branden echt en vooral aan de zijkant, tot aan de oksel zeg maar, ervaar ik een beurs/pijnlijk gevoel..wie weet is het echt wel raak..over een paar dagen maarweer testen
Ja hier voelt het ook als een goede spierpijn. De ene dag erger dan de andere dag. Soms heb ik er een dag tussen zitten dat ik er helemaal geen last van heb, maar dan komt het de volgende dag nog erger terug. Ach, ik vind dat nog het minst vervelende. Manlief vind het prachtig whaha.
Voordat ik wist dat ik zwanger was had ik pijn in de botten rondom mijn boezem En nu doen mijn borsten al pijn als ik ze perongeluk aanraak netalsof het een blauwe plek is ofzo , en ik kan er ook niet op slapen en nadat ik heb geslapen wordt ik zelfs soms wakker van de pijn als ik er perongeluk op lig ofzo
Ja precies het is een beurs gevoel. Bij aanraking doen de mijn echt megapijn! En als ik wakker word en ik heb erop gelegen, dan word ik daar niet blij van zeg maar!!!
Nou, mijn pijn voelt toch wel heel anders dan jullie beschrijven. Ik zou nog steeds wel zwanger kunnen zijn, maar dat zal dan niet de oorzaak zijn van de pijn.