Hoe veel schelen jullie kindjes in leeftijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SuLa, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Wow, bijzonder! :)

Hier nog niets, maar ik hoop 2 jaar en een paar maanden. (Ja, inderdaad, dan mogen we wel eens aan de slag haha :D, maar de andere partij die hieraan moet meewerken denkt nog even na)

Ik had al veel eerder gewild, leek me super twee kindjes vlak bij elkaar te hebben. En eerlijk gezegd heb ik met m'n zoontje tijd zat over, soms zit ik me gewoon te vervelen met hem. Dan weet ik echt even niet wat te doen omdat alles gedaan is. (Erg he? :))

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

2 jaar en 7 maanden.

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Op 3 dagen na precies 2 jaar en derde zal 1 jaar en 8 maanden verschillen met de middelste

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    14 maanden

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

1 uur en 50 minuten :D :p

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Hier gaat het 21-22 maanden schelen. Lijkt me druk, maar ook weer niet: het gaat in een moeite door dan.

Je hebt het niet voor het kiezen, maar persoonlijk ben ik hier blijer mee, dan wanneer je er al een op school hebt, en dan weer de luiers in kunt. Maar hee: je bent blij met wat je krijgt, denk ik (hoop ik), dus wat maakt het eigenlijk uit. ;)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ben ik nog niet zwanger, althans, daar zullen we even op moeten wachten of het zo is of niet. Manlief en ik hebben een ongelukje gehad afgelopen donderdag op vrijdag nacht:). Hoewel we beide het liefst willen wachten tot de kleine spruit 1 jaar is, mocht het zo zijn dat ik over een kleine 2 weken toch zwanger ben, dan is het kindje echt van harte welkom hoor.

Maar hoe reageerde de omgeving erop toen jullie vertelde dat je "weer" zwanger was? Het baart me nogal zorgen over hoe mensen zullen denken. Denk zoiets al: Jeeetje 6 maanden geleden beviel ze van een kindje en nu is ze älweer"zwanger. Tja eigenlijk zou ik er schijt aan moeten hebben wat andere mensen denken, maargoed, denk er toch wel over na.

Afijn, eerst maar wachten op mijn NOD. Laat ik maar niet op de feiten vooruit lopen hihi:p.

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Tussen de 2 oudsten 1,5 jaar en tussen oudste en jongste 9 jaar.

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Tja daar denk ik ook wel over na en dan zou het bij ons nr 4 zijn, nóg iets om véél opmerkingen over te krijgen..:(:x

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Bij mijn meiden zit er 13 maanden tussen en ik vind het geweldig! ze zijn ook superlief naar elkaar

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hier ook 13 maanden! En ze zijn dol op elkaar!! Zou het nu niet meer anders willen!! Geniet ervan!!

12. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Meiden bij wie er 13 maanden tussen zit: was dit niet ongelooflijk druk in het begin? Of waren jullie kindjes heel makkelijk en viel het allemaal mee, ging het in een 'moeite' door?

13. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ja, daar zie ik ook wel tegenop. Vooral omdat de eerste drie maanden van onze zoon niet echt van een leien dakje gingen (hij bleek overgevoelig voor koemelkeiwit en toen dat eenmaal duidelijk was en hij dieetvoeding kreeg ging het ook ineens super).
    Maar ja, het is nou eenmaal zo. En weet je, als mensen een mening hebben, hebben ze die toch wel!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier zit er 19 maanden tussen mijn meiden, en ik vind het helemaal super. Zo leuk ook om te zien hoe mn kleine grote meid al voor dr babyzusje wil zorgen.
    Het enigste nadeel vind ik dat het allemaal al zo snel gaat en dat je dus ook sneller uit de baby-peiode bent. (toch nog maar vooeen 3e gaan dan ;) )

@ Bellibel, hier vond ik de reacties niet allemaal even leuk hoor. Eigenlijk iedereen laat wel blijken dat ze het te snel vinden.

Deel Deze Pagina