Hoi allemaal, Ons manneke van 2 weken poept sinds een paar dagen af en toe echt keuteltjes. Hij drinkt ook niet elke keer zijn flesje leeg. hij krijgt nu 90 cc 7 voedingen per dag. Hij heeft zover wij merken geen problemen met zijn ontlasting, geen pijn o.i.d. Hij is heel tevreden verder. dus we weten niet zo goed wat dit nu betekent. Misschien hebben jullie tips? We bellen morgen sowieso even met het CB. Alvast bedankt.
Geen probleem! Die van mij deed dit ook toen ze net geboren was en nu doet ze het nog steeds... Zijn net konijnekeuteltjes! En ze drinkt heeeeel erg veel!
Je zou een druppeltje olijfolie aan één van de flesje kunnen toevoegen, dan wordt de ontlasting wat dunner. Maar goed, ze heeft er geen last van gaaf je aan, dus echt noodzakelijk is het niet denk ik.
Je zou ook Kindicol VSM druppels kunnen proberen. Anders even met CB overleggen voor misschien andere voeding?
Dat is veel te weinig!!! Je kind heeft nu zeker 1000cc melk nodig! Hoe meer drinken, hoe natter de ontlasting. Gele vla-luiers moet je hebben! Keutels duidt op te weinig vocht!
Eh...waar baseer je dat op?? Hij is 2 weken weegt 3200 gram!! Ik snap dat die keutels niet goed zijn vandaar ook dit topic!
Ook al drinkt mijn dochter 1000cc op een dag, dan nog heeft ze kanon harde ontlasting Tja, laat dat nu net haar vraag/probleem zijn
Vaak betekenen keuteltjes dat ze te weinig vocht krijgt, mijn dochter had het vandaag ook. Ik zorg dan dat ze meer vocht binnen krijgt en dan wordt haar ontlasting weer normaal. Hoe zijn de plasluiers van je kindje?
Hier had Tijs ook van die keutels maar hij had er wel echt last van. We zijn toen op advies van cb 10cc meer water toe gaan voegen aan elke fles. Hierdoor krijgt hij iets meer vocht binnen en het probleem is hier verholpen. Hij poept nu weer lekker smeuïg.
Hey Meiden. Bedankt voor de tips. Heb net het CB gebeld en ben al geholpen. Hoef me geen zorgen te maken over de keuteltjes. Hij heeft goede plas luiers en de kleur van de plas is ook goed. Gewoon wat meer water aanbieden...
Grappig ! Handig ook... dan schud je de keuteltjes er gewoon uit en kan de luier nog eventjes mee (grapje hoor).