Je hebt nooit te veel rompers is mijn ervaring Ik denk dat ik zo'n 10 rompers had in maat 50 en 56 en ook 10 setjes.
Ik baalde als een stekker toen ik zag dat alles wat ik aan het begin van mn zwangerschap kocht nu allemaal in de aanbieding is voor -50%. *zucht....
Ik heb eigenlijk veel te veel haha maar ook al een hoop grotere maatjes ik denk maar beter teveel als te weinig vooral als ze onder zitten is het fijn dat je snel wat kan verschonen
Ik heb ongeveer 10 setjes/boxpakjes in maat 50 en ook zoiets in maat 56. Sommig dagen gaan er zo 3 setjes doorheen, dus vind het wel fijn om genoeg te hebben wat past. Zl heeft ongeveer 8 weken maat 50 aangehad en maat 56 langer. Deze beeb wordt tot nu toe kleiner geschat, maar het is natuurlijk ook afhankelijk hoe ze groeien na de zwangerschap
Ik heb geloof ik alles wat er in blauw/wit is te krijgen van noppies. Ook nog wat losse setjes. Bijna alles in 56. Ik heb 1 pakje maat 50. Ik maak grote baby's 😂 Mijn zoon heeft 1 week maat 50 gepast, maar kreeg direct na de geboorte al 56 aan. Hij was over de 4 kg en 53 cm
Ik heb iedereen gezegd dat ik geen kleertjes wilde of ander textielgoed omdat ik dat a. nog heb van de eerste en b. het liever zelf uitkies omdat ik een eigen smaak heb en dat ook leuk vind om te doen (geef dan liever een cadeaubon!) - uiteraard heb ik nu al tig nieuwe pakjes erbij gekregen, tig slabbetjes, slofjes, mutsjes, hydrofieldoeken of wat al dan niet meer. Mensen kopen het toch wel; dovemansoren en dergelijke! Hier had ik 6 pakjes in maat 50 waarvan iedereen zei dat ze er zo uit waren (hij is nu 2,5e week en heeft nu voor de vierde keer zijn eerste pakje aan en is nog een lange baby ook; schijnbaar een dunne slungel). Dus ik zou daar een volgende keer toch nog wat voor bij halen. Een stuk of 8 pakjes in maat 56. Een stuk of zes/zeven outfits voor maat 62. En daarna wordt het pas écht bulk Dat heb ik niet eens meer geteld. Vanaf maat 68 ligt alles hier vol.
Ik heb niet heel erg veel gekregen, gelukkig. Het meeste was in maat 62 zoals hier al werd genoemd. Dat is echt de go-to maat voor mensen. Sommige dingen waren spuuglelijk, dat wel. Maar mijn ervaring is dat je pas weet wat prettig is voor je kindje als het er is. En dan moet je ineens toch weer naar de winkel om daar meer van te kopen. Wij hadden het met boxpakjes, die bleken echt heel fijn te zijn als pyjama in de eerste tijd.
Logan klinkt goed hoor! Hier nog niet zoveel gekocht. We willen het geslacht niet weten(al vind ik het wel lastig), dus wil niet te veel kopen. We hebben tot nu toe een eerste pakje voor een meisje en voor een jongen(mt 50) een neutraal pakje(mt 56), 4 overslag rompertjes (2mt 50 en 2mt 56). Hier komt nog wel wat bij. Ik wil in iedergeval nog 2 a 3 setjes erbij, nog minstens 6 rompertjes per maat erbij, 3 mutsjes en wat sokjes. Die rompertjes zijn voornamelijk witte overslag rompertjes van de zeeman. Die vind ik zo fijn!!!!
Ik kreeg vooral veel cadeaubonnen. Ook erg leuk. Kun je zelf shoppen. En dan vooral van name iT. Zelf shop ik nu ook veel online, bij ons zijn bijna Geen leuke winkels meer. Bijvoorbeeld op Hippe mensjes Erg leuk en goede kwaliteit.
Ik weet sinds een week het geslacht en ben al aan het kopen geslagen maar dit is pas het begin Moet mezelf zo enorm inhouden want ik wil alles wel kopen. En de nieuwe collectie moet nog komen en aangezien ik een winterkindje krijg kan ik beter nog even rustig aan doen want heb nog tijd zat maar ik vind alles zo leuk! Maar rompers kan je nooit genoeg hebben dus dat zullen er zeker meer dan 10 worden en daar heb ik er al een stuk of 7 van in de kast liggen. Dus daar koop ik er nog meer bij! Maar ja begin nu pas met kopen omdat ik het geslacht nog niet wist.
De vorige keer hebben we niets gekregen in 50 en 56, dus nu reken ik daar ook maar niet op. De kleertjes die we kregen waren vooral in maat 62 en 68. In maat 50 had ik maar een stuk of 5 setjes, dochter heeft een maand in die maat gezeten en achteraf gezien was dat toch niet zo handig met wassen... Ik wil nu dus in elk geval wat meer in de kast hebben. Scheelt dat we de kleertjes van grote zus bewaard hebben, maar sommige dingen daarvan zijn behoorlijk verwassen (niet zo gek, als ik bedenk hoe vaak die geweekt en gewassen zijn). Nu met de sale ben ik aan het shoppen geslagen, is toch al een stuk leuker!
Ik denk dat ik ongeveer 8 setjes kleding had in maat 50. Rompers zeker een stuk of 10. Maat 56 hetzelfde verhaal. Voor de zekerheid had ik zelfs nog een pakje in maat 44 (was zelf een erg kleine baby) en die kon ze de eerste dagen ook aan. Had zelf zoiets van: het is prettig om voldoende van alles in huis te hebben. Heb ik het niet gebruikt dan bewaar ik het voor de tweede en anders verkoop ik het weer.
Wij hebben weinig kleding gekregen van kraamvisite. Waren heel expliciet in de wens voor géén kleding (hadden ook al veel tweedehands van familie gekregen en men wist dat). Uiteraard wel wat van tantes en oma's (tja die wilden ook shoppen ), maar dat heeft niet geduurd tot dr kraamweek dat begon met 16 weken haha