operatie tijdens zwangerschap, vind het zo eng

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boyandgirl, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik woensdag geopereerd word aan mijn galblaas ivm galstenen. Maar ik vind het zo ontzettend eng. Zowiezo de operatie maar nu helemaal met dat kleine meisje in mijn buik. De kans op vroegtijdige weeën is nu het kleinst en word elke week groter. Het is dus gewoon het beste om nu te opereren, maar ben zo bang. Nog meer dames die zijn geopereerd tijdens zwangerschap?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nee geen ervaring maar het lijkt mij ook best eng. Maar ze zouden het toch niet doen als je veel risico loopt? En misschien krijg je juist problemen met vroegtijdige weeën vanwege de pijn als je het niet doet.. sterkte!

3. margjem

margjem Lid

5 nov 2010
    91
    0
    0
    Ik ben geopereerd met 32 weken zwangerschap aan een blindedarmontsteking. Bij mij was het spoed, dus ik had zelf niets te kiezen en ook geen tijd om er zenuwachtig voor te zijn. Uiteindelijk geen weeen gehad en de baby (nu 4) heeft er niets aan overgehouden. Sterkte. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.

4. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

volgens mij kan het niet veel kwaad, anders ouden ze het niet doen, Ik weet wel dat als je die koliek aanvallen hebt van je galstenen dat die meer pijn doen en dat je daar meer last van zal krijgen en ook je lever krijgt een opdonder ik denk dat dat meer risico vol is dan de ok. ze doen het toch dmv laprscopie,
    bij hebben ze de galblaas weggehaald met een groter snee links boven in ( daar zit je bm nu nog niet) en een snee in mijn navel ( Ws gaat dat net nog boven langs) en 2 kleine opzij.

geloof me je bent zoooo blij als dat ding eruit is.
    sterkte alvast!!

5. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hay
    Ik heb een cerclage gehad met 14 weken en hebben ze lkkr aan me gevroed daar beneden maar zelfs daar heb ik geen weeen van gekregen wat wel kon.. Beebje zit nog steeds veilig bij mij...

Veel sterkte met de operatie!

Deel Deze Pagina