vage uitslag ovulatietesten/8mnd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prezilla, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prezilla

prezilla Nieuw lid

22 feb 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal

wij zijn inmiddels 8 maanden vrolijk aan de gang. sinds 4 mnd gebruik ik ovulatie testen tot nu toe heb ik alleen maar vage streepjes gehad negatieve uitslag dus.
    Mijn cyclus varieert van 30,34,32,37,28,30 naar 40- dagen.
    Is het nou verstandig om de ha al in te schakelen of gewoon wachten tot we op een jaar zittenWie kan mij advies geven
    p.s ik ben 18 jaar aan de pil geweest

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Als ik jou was zou ik eerst gaan temperaturen. Als je naar de huisarts gaat wil hij je vaak pas helpen als je het een jaar geprobeerd hebt. En dmv temperaturen kun je ook ontdekken of en wanneer je je eisprong hebt, en dus ook of je op het juiste moment geklust hebt. Als je dan uiteindelijk naar de HA gaat kun je hem al wat tempkaartjes laten zien.

Succes!

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Jouw cyclus is niet geheel gelijkmatig maar volgens mij wordt dit zeker niet tot problematisch gerekend hoor! Als je onzeker bent, kan je de huisarts een raadplegen, maar die zegt vermoedelijk dat je eerst een jaar bezig moet zijn zonder resultaat voordat je verdere begeleiding kan krijgen.

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Prezilla, ik ben dze maand voor het eerts begonnen met de ovulatietesten. Heb 6x geen streep gezien en nu vandaag op eens een lichte streep. Nu zijn mijn testen op en heb snel nieuwe besteld op internet bij sensitetst,gebruik jij die ook? Hopelijk komt mn eisprong er nog aan en zie ik deze week nog een dikkere streep. Op de bijsluiter van mijn testen staat wel dat als je 3 maanden geen positieve test hebt gehad dat je beste evne langs de huisarts kan gaan, al is t aleen maar om je gerust te stellen en je vragen te beantwoorden. Ik ben ook eerder langs gegaan ook na 9 maanden en hij heeft me aangeraden erbij te temperatuuren.

5. prezilla

prezilla Nieuw lid

22 feb 2008
    2
    0
    0
    hey meiden,

bedankt voor jullie reakties ik ga idd maar beginnen met temperaturen, hopen dat dat een wat duidelijker resultaat op levert.
    Ik besef dat mijn cyclus niet problematisch hoeft te zijn maar toch he je wordt wat ongeduldig na 8 mnd ook al mag je dan nog helemaal niet klagen.

Reaktie voor Herma ik heb mijn testen ook van het internet van testjezelf.
    ik heb ook twee x een test van de apotheek gehad waarbij 1x helemaal geen resultaat(maar toen testte ik s ochtends das niet handig ) en bij die ander had ik wel een duidelijk resultaat.
    Dus of het nu aan die testen ligt........?

Deel Deze Pagina