hallo allemaal ik lees een hoop over moeders alleen die een uitkering hebben, studie volgen of 3 dagen werken. zelf werk ik 4 dagen. Moet wel wegens omstandigheden maar ben wel beetje benieuwd geworden hoe veel werken jullie?
ok ook 4 dagen dus.... ben dus niet de enige gelukkig begon me al schuldig te voelen niet echt hoor, kan gewoon niet anders en heb genoeg aandacht voor mijn zoon. maar weet wel dat als het had gekund ik 1 dag minder zou werken, maar ach... die tijd komt wellicht wel weer eens
Sorry ik las niet goed en heb 5 dagen geklikt. Maar ik ben geen alleenstaande moeder. Die kan dus uit de score
haha ok geeft niet hoor. ook al ben je geen alleenstaande moeder, toch pittig dan ook. werkt je man / vriend minder dan?
ik werk 3 avonden per week, eerst werkte ik niet maar ik wilde toch liever iets meer armslag. bij maanden waarvan ik van te voren weet dat het een dure maand gaat worden, werk ik extra van te voren
Ik werk 3 dagen in de week. Maandag, woensdag en vrijdag. 4 dagen zou mij nu teveel worden maar in de toekomst als mijn zoon naar school gaat dan denk ik dat er wel een 4e dag bij gaat komen.
ook pittig dus ik werk 4dagen. heb daarnaast 1x in de 2 weken een training / cursus en daarvoor dus wel het nodige leeswerk, gelukkig hoef ik niet meer wekelijks naar school. heb dat voordat ik mijn zoontje had wel gedaan 5 dagen werken en 2 avonden school. dat zou me nu toch wel te gek zijn.
Ik studeer, het is in principe een voltijdstudie. Maar ik kies ervoor om het in een iets rustiger tempo te doen. De bedoeling is eigenlijk om 4 a 5 halve dagen opvang te hebben. Ligt er een beetje aan of het een drukke periode is. Daarnaast is mijn zoontje om het weekend bij zijn vader.
Werkende mama's, hoeveel betalen jullie voor kinderopvang (per uur/per dag). Ik wil straks weer gaan werken en ik zou graag willen weten waar ik rekening mee moet houden.
ik ben 5,50 per uur kwijt voor mijn gastouder, daarvan krijg ik 5 euro per uur terug van belastingdienst, en moet ik nog 55 euro betalen aan t gastouderbureau
Mijn 2 kids gaan 3 dagen per week naar het KDV. Kost 6,25 per uur. Elke maand een rekening van 1500 euro Gelukkig krijg ik heeeeel veel terug van de belastingdienst (bijna 1350 euro). De andere dagen past mijn moeder op.
Hier nog bijstand,, Ben nu met mijn rijbewijs bezig en hoorde dat ik waarschijnlijk kan instromen in eerste jaar directiesecretaresse omdat ik gestopt ben met de opleiding toen ik zwanger was zodat ik in augustus 2e jaar kan beginnen,, fulltime,, L.iam gaat dan 5 ochtenden naar het kdv en ik moet 655 euro betalen en krijg als het goed is 535 terug,, Dus ongeveer 120 zelf betalen.. 'S Middags past mijn moeder op. Liefsz
ik werk nog niet..maar jeetje als ik dit zo lees wat een bedragen voor de kinderopvang zeg! dan werk je igg ook voor niks (als je niet meer dan 1200 euro verdient)
Ja babylover... ben t met je eens.. ik werk 3 dagen in de maand voor jan met de korte achternaam... als t niet meer is trouwens!
die opmerking snap ik niet helemaal inkomensafhankelijk krijg je een groot deel van de opvang vergoed dus naar mijn mening werk je dan niet voor niets toch?
Nou ja, das ook niet helemaal waar... Ik moet nog steeds ,50 cent per uur + bureaukosten zelf betalen. Komt voor mij neer op zon 150 per maand! dat is toch min. 3 dagen werken...als t neit meer is.