ik zit met een probleempje .. ik ben al dik 2,5 jaar gescheiden , mijn ex-man maakt het er ons niet makkelijker op ..houdt allimentatie achter , blijft 4 mnd bij kids weg omdat hij ze niet wil komen halen hij wil ze niet met de vakanties ....mij uitschelden per mail telefoon en in het gezicht nu had hij net de kids op de pc ...en de kinderen zeiden dat hij mij uitschold tegen hen ...ik heb hem geblokt op de pc van de kids omdat ik niet wil dat hij de kids negatief beinvloed ... ..mag ik die keuze maken voor de kinderen ?
ja dat mag.. Op deze manier beïnvloedt hij jullie kinderen op een slechte manier. Hij komt zijn afspraken niet na en behandeld jou VIA JE KINDEREN als oud vuil.. !
Ja dat mag je zéker!! Hij beschadigd je kinderen op deze manier, en daar moet jij ze tegen beschermen. Dus goed gedaan!! Hij komt verder zijn verplichtingen niet na, dus hoef jij dat ook niet. Desnoods ga je weer naar de rechter als dat nodig is.
nou ik ben dat gewend bij hem ...maar de kids verdienen dat niet vind ik , sterker nog de kids worden ook echt boos als hij zo over mij praat .. maar dat kunnen ze niet in hem zicht zeggen want dan krijgen ze een tik ( zoals hij een pakslaag noemt)
ik heb geprobeert hem de bezoekregeling te ontzeggen , omdat hij ze sloeg en geestelijk mishandelde , door te zeggen dat ze stom zijn en k*tjong zijn ...weet je wat ik als antwoordt kreeg ? ...eerst zou hij er 1 moeten vermoorden en dan pas kunnen wij hier iets aan doen voor u we hebben aangifte gedaan omdat hij mijn zoon tegen de grond sloeg , en de politie zei ...mevr. een tik mag ...
Lijkt me niet echt een gezonde situatie voor je kinderen zo. Zou toch proberen om hem duidelijk te maken dat hij dit niet kan maken, mss via een advocaat. En als hij niet luisteren wil ja is het dan verstandig dat hij contact heeft met je kids?
Asjuh ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar ik zou ze wel uitleggen waarom je dat gedaan hebt. Maar je kunt het echt wel doen hoor !! En die politie....... Ik heb gestalkt door mijn ex. Deden ze ook nooit wat aan. Een paar keer mijn auto finaal in de poeier (nog wel veel meer gebeurd hoor), ik moest zelf maar met bewijzen komen. ZUCHT.
nee dat is idd. niet verstandig ...na die 4 mnd. zei hij ook dat hij zijn best ging doen ...ik had gewoon beter moeten weten ...hij is gewoon gefustreerd dat ik bij hem weg ben gegaan en neemt dat de kinderen kwalijk ( dat zegt hij ook tegen de kids dat het hun schuld is dat wij uit elkaar zijn) ..
ik ken dat heb zelfs ander nummer moeten nemen .. ook de kids viel hij onverwacht lastig op school ...ze zijn 13 en 11 en dennis mag zelf beslissen ...maar hij wil zijn zusje niet alleen daar laten
Ten eerste wil ik zeggen dat je goed gehandeld hebt. Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk? Vroeger was ik dus zo'n kind, ik kreeg ook wel regelmatig een tik van m'n vader en wou op een gegeven moment zelf niet meer naar me vader. Ik vind het belachelijk dat kinderen dan niet zelf mogen beslissen of ze wel of niet naar hun vader willen gaan. Op me 13e heb ik het contact verbroken. Ik ben blij dat ik van die klootzak af ben :x
Asjuh geloof mij dit soort mannen veranderd nooit. En wat vinden jou kinderen ervan, willen die nog wel contact met hun "verwekker"?? Sorry hoor vader kan ik het niet noemen want volgens mij doen vaders niet zo tegen hun kinderen.
het zijn heel erg lieve kids die letterlijk vechten om zijn aandacht ( ook negatief is aandacht) ...ze hebben hem al zoveel kansen gegeven ...papa je moet echt beloven dat je nu aardig bent ..jaja ... pffff ..zo zielig iedere keer weer die deksel op hun neus ...
Ik zou zeggen, gewoon contact verbreken. Hier in nederland krijg je daar toch geen sancties voor. Er zijn niet voor niets dwaze vaders! Als een moeder niet wil dat de "vader" de kids ziet, dan krijg hij zijn zin toch niet. Dus stuur je kinderen er niet meer heen, alsjeblieft, je doet ze zo veel kwaad. Sterkte hiermee!
Dat die vent niet doorheeft wat hij z'n kinderen hiermee aandoet. Ze zijn nog zo vreselijk beinvloedbaar. Sterker nog, de pubertijd is in aantocht en dan wordt het nog veel lastiger. Daarom zou ik als ik jou was deze beslissing niet vóór je kinderen nemen, maar mét. Als ze zich willen gaan afzetten tegen jou en ze gaan daardoor te veel met hun vader om, ben je verder van huis. Je maakt inderdaad absoluut de beste keuze om ze tegen hem te beschermen, maar zorg alsjeblieft dat ze het met je keus eens zijn. Jij kent je kinderen het beste! Succes met deze rotsituatie
Je kunt het wel bespreken op deze leeftijd, maar ze de keus geven is een Salomon's oordeel van ze vragen, kinderen kiezen niet voor de een of de andere ouder hoe slecht ze ook door 1 van hen behandeld worden.