Wie heeft er ervaring met www.streetwear4kids.nl? Ik heb daar een vingino broekje besteld voor L. maar krijg totaal geen reactie en nu zie ik pas (stom had eerder moeten kijken) dat het laatste berichtje in het gastenboek van 2008 is en ik heb ordernummer 3..
ja die ze doorberekend aan de klant schijnbaar, dat zie je pas achteraf maar daar heb ik dus ook voor betaald!! ze heeft op der website dat nergens vermeld dat krijg je pas te zien als je al via ideal betaald hebt..
ja precies!! dit was via molly! maar heb er zelf voor betaald zag ik achteraf op de factuur dat had ze nergens vermeld en zag je ook niet als je wilt bestellen
Nou net weer gebeld, als ik met nummer bel drukt ze me weg.. en als ik onbekend bel neemt ze niet op.. *voel me nu wel belazerd eigenlijk!
Jee, wat naar! En t klinkt niet goed.. Niemand (kennis ofzo) die in de buurt woont en t broekje persoonlijk kan halen?
Als ik op de adresgegevens die bij de KVK staan zoek dan kom ik steeds uit op de naam "M. J. Knijf". Daar staat dan weer het telefoonnummer bij dat ook overeen komt. Dan staat er echter als adres bij: Spoorlaan 20 8091 JA Wezep Een ander adres dus dan bij de KVK. Maak er absoluut werk van om je geld terug te krijgen hoor. Als dit mij zou overkomen zou ik er zelfs wel heen rijden mocht dit nodig zijn. O en als ik dan zoek op spoorlaan 20 in wezep dan kom ik uit op "GJ Beverwijk bestratingen"