@Susy.. dat is hier ook zo inderdaad.. een Godsgeschenk.. we zullen zien.. heb net ff gegoogled over percentages e.d. ben me rot geschrokken.. in theorie is het nagenoeg volgens elke site 98% veilig.. in de praktijk raakt 5 tot 20% zwanger.. en dat is bij correct tot redelijk correct gebruik.. dus niet afglijden of scheuren.. Nou ja.. we zullen zien.. ik ga me niet gek laten maken.. dan weet ik zeker dat ik strakt overtijd ben door de stress.. ik zie t wel.. kom morgen spieken hier hoor...!!!... knuff en nu naar bed.. Anna ligt er na de laatste fles weer in en morgen wederom een drukke dag.. school, afzwemmen voor B van de oudste, verjaardagpartijtjes van vriendinnetjes etc etc.. mogguh
Sjongejonge dat is veel! Ik laat me ook niet gek maken. Ik ben nu iig emotioneel zo ver dat ik er ook wel van zou kunnen genieten! TOt morgen
Heb vanmorgen gestest. Heb net zoals andere forumgebruikers de test na 5 minuten op alle manieren in het licht gehouden en getuurd naar het 2e streepje, maar kon écht geen 2e streepje vinden. Het was een mega-negatest! ' Heb gister met manlief al besloten dat ik niet aan de pil ga, maar dat we zaaddodend glijmiddel erbij gaan kopen, om de kans nog kleiner te maken.
@Ichtus: Ik hoop voor je dat je net zo'n test zult hebben over 2 weken! Maar als het niet zo is, komt het ook echt wel goed. God vertrouwt je geen kind toe zonder dat hij je ook de mogelijkheden geeft om ervoor te zorgen. Vertrouw daar maar op! liefs Susy
@Susy... fijn meid... en ik verwacht net zo test hoor.. en idd... als ik wel 2 streepjes zie is het ook prima.. we kennen "risico's"...en zoals je al zegt.. Als het ons gegeven is door God, wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet zou passen.. Knuffff
Die zit er toch al op (op die van ons wel) Wij gebruiken een persona ernaast zodat ik precies weet wanneer ik mijn eisprong heb en DIE dagen hebben we gewoon helemaal geen gemeenschap (dat is veiliger aangezien we bij beide kids binnen 1 maand zwanger waren) ik kan slecht tegen de pil word ik moe van en heb al ME dus schiet niet op MAAR wij hebben ook overlegd en een derde zou welkom zijn als verassing omdat we weten dat het niet de meest veilige methode is, als je echt geen kids meer wilt zou ik gaan voor een meer veilige methode...
@Isademi. Mag ik vragen welk merk jij gebruikt, want volgens mij zit het niet op die van ons. Wij willen in de toekomst nog wel een kindje, maar nu liever niet. Ik heb namelijk tussen mijn 2 kinderen maar 15 mnd zitten en de laatste zwangerschap is behoorlijk zwaar gevallen. Mede hierom wil ik het nu liever nog niet. Als ik nu zwanger zou zijn geweest, zou ik in ruim 2,5 jaar 3 kinderen krijgen. Is me een beetje teveel van het goede
Ik zit er aan te denken om maandag maar vast te testen... kan me toch niet inhouden en nu zit t maar in mijn kop.. zie nu overal spoken.. zucht...dan is t vast witter dan wit en dan kan ik dit weer van me af zetten.. hubbie en ik hebben nu besloten maar even aan onthouding te doen tijdens de vruchtbare periode. nou ja.. tzal allemaal wel meevallen.. SUZY.. kan me voorstellen dat 3 kids in 2,5 jaar wat te rap is idd.. ik heb er 4 in 6 jaar en dat vind ik al heul wat.. heb t gevoel alsof ik de afgelopen 6 jaar zwanger ben geweest.hihihihi.. vond t heerlijk hoor (buiten de ongemakken om dan), maar nu is t ook wel goed geweest.. heb altijd geroepen.. tot mijn 30e plant ik mij voort..(voor zover het gegeven wordt) en daarna vind ik het welletjes.. Ik heb 4 kerngezonde prachtkids mogen krijgen, wat al een zegen op zich is.. en ben afgelopen maart 30 geworden dus tis goed zo.. het zal ongetwijfeld ooit nog wel een keer gaan kriebelen.. zal wel bij het vrouw zijn horen, maar dat neem ik voor lief.. kan moeilijk door blijven gaan..whahaha... **probeer ik mezelf nu te overtuigen dat t echt echt echt klaar is of vind ik dat nu ook werkelijk zo??** hmmmmm... overdenk momentje!!... Kom ik nog op terug... NU: lekker slapen....
Hey Ichtus(goed gekozen naam btw!). Ik lees nu pas je berichtje. Ik kan me goed indenken in jouw gedachtengang. Ik weet ook niet of het een beetje bij het vrouw-zijn hoort, maar ik denk ook dat het altijd wel een beetje blijft kriebelen. Als je maandag test, laat hte dan direct ff weten! Ben erg benieuwd, maar denk dat het wel meevalt hoor! Ik zie ook altijd overal spoken en het valt wel mee. Ik denk echt dat als je het goed gebruikt het ook veilig is. Ik ga slapen hoor! liefs Susy
doe ik.. (en je bent de eerste hier op t forum van de mensen die reageert op mijn naam die meteen begrijpt wat t betekend...whahahaha, meestal wordt er gevraagd wat het in het duits(?) betekend..hihihihi..).. NOU EUH.. nikssss.. ik laat t je weten... God Bless
@Ichtus. haha het komt toch echt uit het grieks. @ Love47. Fijn dat jij het ook weet!! Ik denk ook wel dat er meer zijn die het weten, maar bij de meesten (ik ook) zie je het niet aan de naam. Liefs Susy
whahaha.. er zullen er idd zeker weten meer zijn die het weten hoor, maar van degene die er iets over hebben gezegd was Susy de eerste die t goed had..hihihi.. ik heb er toen voor gekozen omdat het een nickname is die eigenlijk nooit gebruikt wordt.. niet speciaal om een statement te maken hoor...al staat t natuurlijk wel voor mijn overtuiging... ONTOPIC.. ik ga maar een test halen vandaag..zucht...