dit is m dan.. als ik mijn scherm kantel zie ik wel een lijn.. maar overtuigend vind ik t niet.. overtuigend negatief vind ik t ook niet.. zucht..
zou willen dat ik net zo overtuigd was...haha.. nu ingedroogd is ie wel duidelijk zichtbaar, maar ja dat telt weer niet....
ik heb hem even aan mijn man laten zien (hij kent jou toch niet) en zei ook meteen duidelijk nee eigenlijk, ik heb wel eens vagere gehad eigenlijk ik zie helemaal geen lijntje..
hier nog een keer in negatief.. zie je hier ook niks??? ik zie m nu wel duidelijk.. maar dit is wel ingedroogd hoor..
Meid, om heel eerlijk te zijn zie ik heel vaag wel een lijntje. Aan de andere kant heb ik ook altijd het idee dat je op eoa manier bij dit soort testen altijd wel een kruisje ziet... Als ik jou was zou ik morgenochtend even een test doen en anders maandag.... Hoop echt voor je dat het nega is, maar ben niet helemaal overtuigd.... liefs Susy
nee ik zie niets wat op positieve test duidt (als je het over een streepje verticaal hebt tenminste) horizontaal zie ik hem natuurlijk wel wat je misschien ziet is het kleurstof wat in de test zit maar niet "omhoog" is gekomen (maar zelfs dat zie ik hier niet) sorry meid....
je ichtus.. kom je even sterkte wensen.. hoop voor je dat het meevalt.. heel veel liefs en zegen yippie
Yippieajee, ik lees je onderschrift en wens jou ook veel zegen toe! Bid dat God jullie een kind zal geven!! liefs Susy
op z'n vroegst aankomende dinsdag..(ja ja.. weet t ..te vroeg en niet handig..8)) Susy.. gelezen.. en pb terug.. Yippie.. THNX.. en veeeeel succes
@ichtus... ik zie wel een kruisje meid... en in combinatie met je nick kan dat wel wat betekenen Liefs
oh ik ben ook een vroege tester hoor dus snap je helemaal meid (ik heb nooit geen geduld en test altijd al 4 dagen voor mijn NOD positief)