Hoe veilig is anticonceptie?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door littleladybug, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ik zie 'm wel ichtus... die is volgens mij licht posi...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben bang dat je nog even een paar dagen geduld moet hebben een maandag weer verder moet testen dan zou hij wel iets aan moeten geven als je zwanger bent..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou deze dan misschien.. hier doet t ie t wel..

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja hier zie je misschien wat (maar alleen omdat ik echt heel erg zoek misschien haha, het kan ook kleurstof zijn in je test en de teststreep blijft dan wit maar dan lijkt het een streepje te zijn (snap je me nog? haha ik klink een beetje wazig geloof ik)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh ik wist niet dat dat ook nog kon.. nou dat zal t dan wel zijn...
    any hoe.. ik ga ff mijn gedachten verzetten.. THnx Isademi..
    en ueh.. WOW.. wat ben je veel afgevallen.. RESPECT hoor!!!!

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik vraag me ook af hoor of het niet gewoon een indrooglijntje is, of dat het helo vlak mss wat verkleurd is, behalve de testlijn... Ik vind het niet overduidelijk negatief, maar nog minder duidelijk positief.

7. littleladybug

Om nog ff terug te komen op mijzelf. Ben nog steeds niet ongi, maar denk dat ik een maandje oversla....

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whaha.. dat wilde ik je net vragen.. hoe is t eigenlijk met jou ongi.. maar duidelijk dus.. ga je nog een keer testen of geloof je het wel?!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind t iig ook niet duidelijk positief, maar ook niet duidelijk negatief.. ik hou t maar even in het midden en test maandag of dinsdag nog een keer.. dan moet ik zeker duidelijkheid hebben.. of een duidelijke test of negatief.. lijkt me logisch..we zullen zien..wat het ook is.. kan er toch niets aan veranderen...dus ik ga me er ook niet gek door laten maken heb ik maar besloten...maar stiekem is het wel spannend..

10. littleladybug

Nee ik ga niet weer testen. Ik voel me gewoon echt niet zwanger en de test heeft dit bevestigd. Ik heb wel heel iets gevloeid, maar dat was eigenlijk alleen een paar keer bij afvegen en dan nog zooo minimaal. Ik hou het er maar op dat ik een zeeeeer lichte menstruatie heb gehad...
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik getest omdat ik kwaaltjes herkende (ik ben toen wel ongesteld gewoon ongesteld geweest de eerste maand). Als ik nu weer zwangerschapsverschijnselen krijg gooi ik er weer een testje tegenaan.

11. littleladybug

Ik heb ook even meegelezen met het andere topic waar je je test hebt laten zien, maar begrijp ik nou goed dat je een 2e test gedaan hebt?
    Ik denk ook dat je even een paar dagen moet w88. Vind het spannend hoor! Ik hou het goed in de gaten!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja die link een pagina terug is een test van CB +.. de eerste test is van KV +.. verschillende merken.. dacht..dezelfde soort testen dan zie ik het snel genoeg.. maar weet dus nog niets..whahaha..

nou ja.. we wachten t wel af.. heb niks meer in huis en morgen wordt m niet dus op z'n vroegst maandag weer.. dan zal alles duidelijk zijn mag ik hopen..

Fijne zondag...

13. Seth

Seth Niet meer actief

Susy
    geef jij nog bv? of heb je dat lang gegegeven?

zie dat je kereltje nog niet zo oud is.. vandaar dat ik het vraag...

ichtus
    De meeste testen die ik zo voorbij zie komen hier op het forum blijken negatief te zijn....
    Zijn rot testen die kruis-dingen... die geven vaak onduidelijkheid....
    succes...

14. littleladybug

Irritant he die spanning? 2 keer vaag positief... Ik denk dat je maandag wel meer weet!
    Jij ook een fijne zondag!

liefs Susy

15. littleladybug

Ik heb tot halverwege januari volledige bv gegeven, maar omdat ons zoontje vel over been raakte, ben ik toen flesvoeding erbij gaan geven en ben sinds begin april helemaal gestopt met bv . Ik heb ook al gedacht dat dit mss ook wel de reden is gewest dat mijn cyclus nu een beetje van slag is

16. Seth

Seth Niet meer actief

begin april pas helemaal gestopt... dan zou DAT ECHT wel eens de reden kunnen zijn hoor....

hier ben ik eind september gestopt en pas enkele weken daarna ongi geworden....

Je cyclus kan trouwens sowieso na een bevalling heel anders zijn dan voorheen.... dus denk dat je FF geduld moet hebben....
    (makkelijk gezegd he....?:D)

17. littleladybug

ja dat weet ik, maar het was juist de laatste maanden voor het eerst, sind mn allereerste menstruatie, enigszins regelmatig geworden (voorheen was mijn cyclus tussen 3wk en 3mnd, terwijl het nu zo'n 4 a 5 weken was).
    Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, maar was juist zo blij dat ik een beetje een fatsoenlijke cyclus had:D

18. littleladybug

@ichtus. Herken jij verder nog dingen van de zw.schap? Heb je zelf het idee dat je zwanger bent??

19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

De foto is positief (licht) kan alleen nog maar donkerder worden.
    Succes ermee...

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej Susy,

begrijp dat het erg spannende tijden zijn voor jou/jullie, hoop dan ook dat je morgen meer duidelijkheid hebt.

Heb eens gelezen dat het niet 100% veilig is. Van de 100 vrouwen, worden er gemiddeld per jaar twee tot vijftien zwanger.

Meer als eerst afwachten tot morgen kan je nu niet.. suc6!

Xx

Deel Deze Pagina