weet iemand hoe veilig de spiraal is? ik ben nu namelijk 1 week overtijd en heb wel last van een raar gevoel in mijn buik maar dat had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn van björn ik weet dat je bloedverlies minder wordt maar vorige maand was ik nog zoals al die keren er voor ander halve week ongesteld mijn menstruatie is sinds 3 maanden weer precies op tijd. dus wordt hier wel een beetje zenuwachtig van.
Wat voor spiraal heb je? Bij het koperspiraal zou je in princiepe je gewone reguliere cyclus moeten hebben. Bij Mirena ligt dat anders, sommige vrouwen menstrueren dan niet of nauwelijks meer. Groet van Kiki
Waarschijnlijk is dat dan de "boosdoener" door de zeer geringe afgifte van hormonen hoeft het baarmoederslijmvlies ook niet maandelijks vernieuwd te worden. Het kan dus zijn dat je veel minder en ook minder lang bloedingen (ongi) hebt. Ik hoop dat dit je geruststelt. Groet van KIki
oke bedankt heb nog even wat info opgezocht vond het alleen zo raar dat ik een maand geleden nog 10 dagen ongi was. en nu niks
He meis, Ik heb ook een mirena gehad en menstrueerde toen ook bijna niet meer. In het begin heb ik ook langer en vaker bloedingen gehad. Lijkt wel of je lichaam er aan moet wennen ofzo. Hoe is het inmiddels? Groetjes Elmo