Hallo, waar koop je goede zonnebrillen? Goede bescherming is beter dan de mooiheid... en leuke zonnehoedjes? groetjes
Let er op dat je een brilletje koopt met UV400 glazen, die bieden de beste bescherming. Ik heb er eentje bij C&A gehaald.
Voor heel kleine kinderen vond ik de Baby Banz fijn. Goede UV bescherming en een zacht/breed elastiek dat om het hoofdje heen gaat. Is alsnog geen garantie dat ze die bril niet af doen, maar blijft veel beter zitten dan een bril met pootjes... Ik heb die destijds bij prenatal gekocht, geloof ik. Maar ook online zijn ze goed verkrijgbaar.
Babybanz als zonnebril gehaald.. wel een paar keer een gewone bril geprobeerd maar die is binnen een halve minuut van de neus in de mond.. Gewoon bij Bol Zonnehoed heb ik niet.. ik heb zo'n bandana/piraat/col ding.. heerlijk als de zon schijnt heb ik een kleine piraat.. als het even iets kouder is doe ik hem om zijn nek als col
Ik heb via mp 2 baby banz gehaald, moet ik nog ontvangen. Bij de c&a hebben ze leuke hoedjes heb er een van winnie de pooh gehaald en een van de h&m een blauwe draken pet =D zo schattig
Ja, met UV400 ben je goed beschermd. UVA (400-320 nm), UVB (320-290 nm) en UVC (290-200 nm) Mijn zoon vond de babybanz juist vervelend om zijn hoofd heen, bril met pootjes liet hij langer op.