Mag ze al een knuffeldoekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door danif, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Hallo

Ik ben er net achter dat mijn dochter van 3,5 maand gaat slapen met een snooze knuffeldoekje:D Ze was helemaal tevreden en rustig toen ik het doekje tegen haar aan legde. Gelukkig want ze wil al weken niet meer uit zichzelf inslapen.

Alleen nu vraag ik me af of het al mag, een knuffeldoekje. Kan ze deze niet over haar hoofd trekken en stikken? Heb al op internet gezocht maar kan nergens vinden vanaf welke leeftijd ze dit in hun bedje mogen.

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Eva slaapt al vanaf 2 maanden met een knuffeltje in bed. Misschien is dat weer erg vroeg maar ze slaapt er erg goed mee en ik heb zelf geprobeerd er doorheen te ademen (tegen mijn neus geduwd) en dat ging prima.

Ik weet niet precies welke leeftijd het beste is eigenlijk maar probeer even of je er zelf doorheen kunt ademen, dan zal het volgens mij wel kunnen :)

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland

Dat is een goeie, ga ik zometeen gelijk proberen, bedankt

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn had het ook heel vroeg...hij heeft ook zo'n speendoekje van Snooze...die zat ook echt al met 1,5 maand ofzo aan zn speen omdat ie hem anders wegsloeg en kwijtraakte.
    Ik vind het ook zoooo lief!
    Idd even kijken hoe je er zelf door ademt...heb ik toen ook gedaan!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Indy heeft ook een doekje van snooze en je kan erdoor ademen, dus ik geef hem gewoon. Bedankt voor jullie reacties.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoontje had een tutlapje vanaf zijn geboorte,
    in het begin lag het alleen nog maar naast hem, maar vanaf een maand of 2 kon hij het zelf pakken en legde het ook altijd op zijn gezicht,anders kon hij niet slapen,

nu hij 16 maand is doet hij het nog steeds, met hetzelfde tutlapje.

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hier ook vanaf dag 1. De vroedvrouw zei dat het geen kwaad kon. Hij trekt het nu sinds een goeie 2 weken ook over zijn gezichtje om in slaap te vallen.

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Het werk idd super, ze trekt hem helemaal tegen zich aan, super schattig en ze valt veel makkelijker in slaap. Wat een uitvinding

9. adi

adi Niet meer actief

HIer hebben ze vanaf het begin knuffeldoekjes. In het begin lagen ze naast hun hoofdje als een soort kussentje waar ze tegenaan leunden en nu zijn die knuffeltjes hun beste vriendjes, waarmee ze 'praten' in bed en in de lucht gooien e.d.

Volgens mij kan het geen kwaad, ook niet bij een kleine baby, die dingen zijn gemaakt zodat het kindje doorheen kan ademen,

Deel Deze Pagina