ik heb de earosleep..verder niks, geen babyfoon. ik ga wel veel kijken, maar mag ik vragen aan de mensen die een earosleep hebben,hoe doen jullie dat?leggen jullie ze er zo op.of met een doek eronder.. zonder doek slaapt dat lijkt mij niet lekker met al die gaatjes erin,maar met een doek is natuurlijk het effect weer weg. kunnen jullie vertellen hoe jullie t doen?
Je kan er ook een jersey hoeslaken overheen doen, dat is ook geschikt voor over een aerosleep. Hier ligt ze wel 'gewoon' op de gaatjes
bedoelde het niet vekeerd hier ligt ze eigenlijk altijd op een katoenen luier..maar dan is het effect weg.maarmij lijkt het niet zo lekkerliggen anders
Je hebt speciale hoeslakentjes van aerosleep, van hetzelfde ademende materiaal. Zelf heb ik er gewoon badstof hoezen om heen zitten, en daarmee blijft de luchtcirculatie ook stabiel.
@sanniiee.... Hmmm dat is het vervelende aan het geschreven zien. Ik nam het ook niet verkeerd op hoor. Zo'n doek, bv een hydrofiel zou ik in ieder geval niet doen, want dan gaat het hele 'effect' naar de maan
Ik begreep dat voor de purflo, maar dat zal ook voor de aerosleep gelden.. je de gewone jersey hoeslakentjes kan gebruiken. Die zijn ademend genoeg. de rest verminderd het effect of haalt het weg. Ik heb de goedkope tricothoeslakentjes van de Zeeman. Da's zo dus dan ik de gaatjes erdoor heen kan zien . Hier ook geen babyfoon. Ik kan haar zien vanuit mijn bed. (Aangesloten slaapkamers ).