Hoi dames dinsdagavond heb ik gebokst nee nee dit is geen full contact dit is op de maat van de muziek in de lucht boksen . Ik doe dit al 3 jaar en elke keer ging het lekker en nu ook maar smorgen s morgen had ik precies bij me afscheiding wat oud bloed bij zitten schrok me rot het was niet veel maar die kleine beetjes hebben de hele dag een beetje aanwezig geweest s morgens wat niet veel was het meeste en verdeeld over de dag nog een paar keer het werd wel steeds lichter .s avonds was het over maar nu vanmorgen weer een klein beetje alleen veel lichter .het lijkt mij van het sporten te komen wat denken jullie ?
Licht bloed/bruinverlies hoeft niet erg te zijn, je baarmoedermond is meer doorbloed als je zwanger bent. Weet je sportinstructeur wel van je zwangerschap af? Sowieso verstandig lijkt me om oefeningen aan te passen. Als je je verder zorgen maakt gewoon je vk bellen!
Ja ja die weet het zeker het is mijn vader hihi normaal gezien geven wij samen les maar dat doe ik nu niet meer ik doe nu mee met de klas zeg maar bedankt voor je reactie !