zo ben net terug van de controle das dan me derde keer eerste keer was voor inwendige echo en bloedprikken twee voor uitwendige echo en nu voor de bloeduitslag en de stand van de baarmoeder de uitslag van het bloed was oke bloeddruk was nu 80/130 hij was 70/120, was wel goed zeiden ze ook hebben ze naar het hartje geluisterd maar het frummeltje wou niet mee werken zwom steeds hard weg hahahah zijn wel 5 min bezig geweest om het op te sporen maar gevonden en het klok weer heerlijk hihihi ook heb ik nog even gevraagd he groot het nu was vorige week dinsdag zou was ik 10 wk en 5 dg was het 38mm weet eigelijk niet meer wat ze zei maar das toch een mooie lengte toch? ook ben ik nu uit gerekend op 3-11-07 ipv van 26 okt wat de calculator aangaf vreemd he me laaste ongi was 19 jan en ik was wel superslijmerig/nat hoe je het ook moet zeggen in de eerst week van febr dus kan het wel kloppen de stand van de baarmoeder en van de ligging van de baby was 1/3 vanaf de schaamstreek hihihi over 4 weken weer retour zou wou even met julie delen liefs