Korte LH piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissedMiracle, 19 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissedMiracle

23 okt 2020
    45
    33
    18
    Vrouw
    Hi meiden!
    Volgens mijn app Femometer zou ik gisteren 17-11 mij eisprong hebben gehad... Meestal is mijn eisprong op CD13. Drie dagen terug, zondag 15-11 kreeg ik al rekbaar slijm en maandag 16-11 ook, maar niets op ovulatietest te zien. Gisteren en vandaag was het alleen glibberig, maar niet zo eiwit/rekbaar als de afgelopen 2/3 dagen.

Gisteren heb ik getest met ovulatietesten en vanochtend weer, dagen daarvoor waren allemaal nihil streepje. Zie foto.

Test 1: Gisteren 17-11 10:40
    Test 2: Gisteren 17-11 16:00
    Test 3: Gisteren 17-11 20:30 (piek)
    Test 4: Vandaag 18-11 11:00

Is mijn LH piek zó kort en heb ik dan vandaag mijn eisprong, ondanks dat ik geen rekbaar slijm heb zoals paar dagen terug? Normaal gesproken voel ik dit, maar heb alleen last van een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.
    Wij hebben zaterdag 14-11, eergisteren 16-11 en gisteren 17-11 gevreeën.

Bijgevoegde bestanden:

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Heel eerlijk vind ik de derde test niet positief... hij moet even donker óf donkerder zijn dan de controle streep en dat is geen enkele test op jouw foto.

MissedMiracle vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik twijfel ook of het je piek is.
    Ik zou even blijven doortesten.

Stel dat het je piek was dan is je ei vandaag of morgen.
    Vruchtbaar slijm kan je dagen voor je eisprong verliezen.

4. MissedMiracle

23 okt 2020
    45
    33
    18
    Vrouw
    Ik heb vandaag alleen lichte testen... ik gok dat als ik snachts had getest of een uur later van 20:30 dat het wel echt donker is geweest. Maar de foto is ook wel licht zie ik vergeleken hoe de testen echt zijn. De derde is namelijk wel paars...

Miekoe vindt dit leuk.
  5. Chechi

Chechi Niet meer actief

Zou je denken he, die gedachte had ik laatst ook, omdat er een wat donkerdere tussen zat en de dagen erna weer allemaal licht. Ik ben toch doorgegaan met testen omdat ik het niet vertrouwde, 5 dagen later kwam mijn piek pas. Op CD 19 ipv gebruikelijke CD 14. Als ik niet had door getest had ik hem compleet gemist. Ik zou dus doorgaan met testen of in ieder geval frequent seksen. :)

6. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ik heb de cyclus toen ik zwanger werd vertrouwd op ovutestjes en niet op mijn lichamelijke symptomen :) want het voelde iedere cyclus zo anders. Soms opvallend rekbaar slijm, soms niks. Zo’n app is handig om je cyclus achteraf te “analyseren” maar vertrouw niet teveel op die berekeningen. Ovutestjes zijn veel duidelijker, eens je ze echt leert begrijpen. En indien je regelmatig seks hebt, maak je zeker een kans. Al blijft het een kansspel en heb je niet altijd prijs. Veel succes!

Deel Deze Pagina