Hoe ver denken jullie dat ik ben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Livia4, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hii doordat ik zwanger ben na een vroege miskraam en ik geen ovulatietesten heb gebruikt weet ik niet wanneer mijn eisprong waa en hoelang ik dus zwanger ben.

Hoe ver denken jullie op basis van deze KV 2x5 testen?

Dank jullie!

Bijgevoegde bestanden:

2. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik denk 4 weken, misschien 5. Vooral de eerste twee testen zijn erg licht en daarom denk ik echt nog pril.

Maar zwanger ben je! Van harte gefeliciteerd!!!

3. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Ja denk zelf ook rond de 4wk. Mk was 4 weken en 2 dagen geleden. Dacht zelf eisprong 2 weken geleden (dat gevoel had ik, ook vanwege de afscheiding).

Maar denken jullie bijvoorbeeld vandaag NOD of morgen of gisteren? Of basis van de dikte van de streep?

Bedankt!!

Ben al zo blij dat ze oplopen :)

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk morgen nod, aan die laatste streep te zie ? Je lijkt nog net voor nod te zitten, als ik het vergelijk met mijn testen destijds hoor ;)

5. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Anders doe je een Clear blue Digital. Dan heb je in ieder geval een indicatie.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat het nu wel goed gaat 😃

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Lijkt hier op 1-2 dagen voor NOD

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hier zie je mijn rijtje testen, van 9-13 dpo. Jouw test lijkt een beetje op mijn laatste gv test, dan zou je nu ongeveer 4weken zijn

Bijgevoegde bestanden:

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt aan een zwangerschapstest niet aflezen wanneer je eisprong was, wanneer je NOD is en hoe ver je zwanger bent. Je kunt het ook niet met een ander vergelijken, omdat de opbouw van het HCG bij elke zwangerschap anders is. Gefeliciteerd, ik hoop dat alles nu goed gaat!

9. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Ik weet inderdaad dat het bij iedereen anders is :) maar was benieuwd! Hoop ook dat het nu goed gaat. Heb 3 miskramen achter de rug.

Net weer getest (moet ik ook echt niet doen.... denk ik elke keer weer) maar hij lijkt nu iets lichter dan vanochtend. Dit kan op zich wel te maken hebben met ochtend/middagurine verschil toch?

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik denk ook dat wij er niet echt iets zinnigs over kunnen zeggen. Volgens mij valt het niet te vergelijken. Als ik jou was zou ik stoppen met testen, anders maak je jezelf misschien alleen maar gek.

Deel Deze Pagina