Hoe ver ga je in het accepteren van je geliefde

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Nee ik zou er niet mee om kunnen gaan als mijn aanstaande zo rond zou lopen.
    Als hij zich als vrouw zou willen verkleden,wel netjes dan,daar zou ik ook niet mee om weten te gaan.
    Ik heb een echte mannelijke man en wil dat graag zo houden.
    Mocht hij ooit anders willen zijn dan is dat zijn keuze en vrijheid,maar daar hoef ik niet in mee te gaan.
    Ik zou hem hier ook nooit in willen beperken,maar dan kunnen we beter ieder zijn eigen weg gaan.

Wbt het delen van deze foto via Facebook,kom op mensen,hij is gemaakt in de Wallmart,daar is het normaal dat de mensen zo erbij lopen volgens mij....ik denk zelfs dat het merendeel dit met opzet doet om maar in beeld te komen.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Nee, dit zou ik niet accepteren.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    O MY GOD!!!
    Ik accepteer en respecteer alles tot op zekere hoogte!
    Als mijn (bijna man) er zo bij zou willen lopen dan moet ik dringend een hartig woordje met hem wisselen want dat gaat "m natuurlijk absoluut NIET worden.
    Ik weet niet wat hij met zijn vrijgezellendag moet gaan dragen maar ok eenmalig en om die reden ok. Maar 'normaal' gesproken nog way maar daar ben ik absoluut niet bang voor dat hij zoiets vrijwillig gaat dragen dan was ik waarschijnlijk ook niet met hem gaan trouwen haha

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben wat dat betreft heel makkelijk en open. Mocht mijn man zich liever als vrouw kleden/ombouwen zal ikdat respecteren. Vind dat geen rede om te scheiden bijv. ( zie hem dat niet doen trouwens) echter wel degelijk en niet verlul zoals op jou foto. Wel degelijk

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Echt:$, dat zou ik dus echt nooit kunnen,.
    Wel ontzettend veel respect voor degene die dat wel op kunnen brengen!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hellup nee, daar zou ik toch wel zo ontzettend op afknappen! 😳

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Nou idd

En voor degene die zich af vroeg wat ik met dit topic wilde bereiken... lees OP nog eens goed.

8. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee om de dooie dood niet.. als ik m zou gekozen heb oke. Maar als hij dat gaat doen als we al even samen zijn is dat samenzijn gauw voorbij

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Misschien met carnaval... Verder zou ik er echt niet blij van worden. Als mijn man nu ineens zou zeggen dat hij zich als vrouw zou willen kleden (elke dag, naar het werk, etc) weet ik eerlijk gezegd niet of ik bij hem zou kunnen blijven... misschien heel oppervlakkig van me maar ik zou daar echt dood ongelukkig van worden. Ik zou dan best vrienden met hem kunnen blijven maar ons huwelijk zou denk ik wel op de klippen lopen als ik eerlijk ben.

10. lemontree

lemontree Niet meer actief

Nou hier zou ik ook niet in mee kunnen gaan. Kan best wat accepteren maar dit niet. Ik zou er erg veel moeite mee hebben als mijn partner er zo bij zou willen gaan lopen.

Al vind ik het delen van foto's als deze met als doel eens lekker om een ander te lachen ook niet iets waar ik blij van zou worden als mijn partner dat zou doen. Hopelijk heeft hij meer respect voor mensen die zich anders gedragen of kleden. Vind dat best sneu eigenlijk. Vooral die plaatjes waarbij dus minder knappe of aparte mensen te zien zijn met een tekst als: tag iemand die het hiermee zou kunnen, of die hier mee op date zou willen.

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heb ik gedaan hoor en ik ben het nog steeds eens met je buurvrouw en diegene die schreef dat je mensen lekker moet laten dragen wat ze willen. Kijk mijn man zie ik dat niet doen en ik zou het ook echt niet prettig vinden. Maar iemand voor gek zetten, ook al zet hij zichzelf voor gek, is gewoon niet nodig. Dat vind ik een beetje kinderachtig en gemeen. Want denk je dat jij de enige bent die dit deelt? En denk je dat die man niet al vaak genoeg uitgelachen wordt? Ondanks dat alles doet hij het toch aan. Blijkbaar voelt hij zich daar fijn in. En heeft hij misschien wel heel veel overwonnen om het toch aan te doen, om zichzelf te durven zijn. Misschien is hij wel geestelijk beperkt, is hij een weddenschap met iemand aangegaan, of vind hij het gewoon fijn. Dus dan vind ik het kortzichtig om iemand zo te fotograferen, op internet te zetten, vervolgens massaal te delen en ons dan gaan verkneukelen om iemand die we niet kennen en waarvan we het verhaal niet kennen. Hou je bezig met interessantere dingen zou ik zeggen ;)

12. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Sommige mensen hebben een reality check nodig....

13. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Die sluit ik op in de trapkast en haal ik eruit als hij van dit gekke gedoe af is.
    Leef en laat leven hoor, maar dit gebeurd echt niet binnen mijn relatie 😂.

(Heb wel even snoeihard zitten lachen om deze foto, wtf hahaha)

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Als mijn man in ene zich op zo'n manier wil kleding dan zal ik dat zeker respecten en accepteren, alleen dan is het niet meer mijn man.

Overigens is mijn man en zijn broer ook een keer na een verloren spelletje met weddenschap in een dronke bui in een jurk op hoge hakken met opgevulde beha's eroverheen (en om duidelijk te maken dat het echt voor de gek was een zwemband om) over het campingstraatje heen gestuurd en wij hebben de hele avond in een deuk gelegen want ze waren wel degelijk gezien!

15. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Soms mag je uit liefde jouw geliefde ook tegen zichzelf beschermen ;). Vanaf de andere kant vind ik dat een geliefde ook zou moeten genieten van trots en waardering door innerlijk én uiterlijk van de partner. Zo mogelijk dan hè, als dat lastig is door ziekte/ongeluk e.d. dan gelden er andere regels.

Dus, ik accepteer de kleding van mijn geliefde en hij die van mij: maar we willen gelukkig wel rekening met elkaar houden!
    Ik vind het namelijk fijn als hij mij mooi vindt en andersom!

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nee die kleur past niet bij z'n ogen;)

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Als mijn geliefde graag zo nu en dan een jurk zou willen dragen PRIMA...maar dan wel 1 die staat....ik laat hem niet ook nog eens voor gek lopen in zoiets.
    Maar ik weet zeker dat als ik dit aan zou trekken hij ook zou vragen of er een steekje los zit bij mij...in deze outfit loop je gewoon voor gek.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dit dus. Ik respecteer de kledingkeuze van mijn vriend volledig. In ons geval betekend dat dat hij in zijn vrije tijd liefst in trainingsbroek en sweater loopt. Ook naar de winkel, naar visite bij vrienden en andere normale dingen.
    Wie ben ik om hem te dwingen in kleding te lopen waar hij zich niet comfortabel in voelt, dit moet hij op zijn werk al (dan loopt hij in pak) thuis mag hij volledig zichzelf zijn. En andersom vind hij dit ook bij mij.

Maar als hij iets aan zou trekken waarmee hij voor schut zou lopen, dan zou ik hem dat zeggen. Hij weet dat ik zijn keuze respecteer en dat als ik dat zeg het ook gewoon echt meen dat hij voor schut zou lopen. Dan zou hij zich gelijk gaan omkleden.

19. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Uiteindelijk ontkomen we geen van allen aan het feit dat we onze geliefden moeten gaan accepteren zoals ze zijn. Niemand blijft namelijk voor eeuwig jong, strak en mooi...

Het voorbeeld op de foto is wel vrij extreem en grenzend aan freakshow...

20. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Alleen met carnaval zou ik het goed vinden;)

Maar ff serieus als mijn man zo door het leven wil dan zonder mij.

Deel Deze Pagina