Wij hebben er nu een op het oprit gezet. Ik word gek van die kat die ons oprit onderzeikt. Hou dat rotbeest bij je.
We hebben ook wel eens kattenschrik gekocht. Dat is één of andere geur waar katten niet tegen kunnen. Die ***kat liep nog steeds in de tuin en wij werden misselijk van de stank. Hielp ook niet dus. Zo'n piep begin ik niet aan, daar kan ik ook niet tegen. Nog een klein poosje geduld, dan verhuizen die buren, hebben wij geen last meer van die kat en kunnen wij onze volière weer aanvullen.
Iemand schreef dat binnen katten zielig zijn. Onze prins is het daar niet mee eens. Hij ligt nu ook heerlijk bij me te kroelen. Ze zijn altijd wel ergens in de buurt voor een knuffel. Moet ook zeggen dat het mannetje een echte kroel kat is. Wij zijn van mening dat je dier geen overlast moet bezorgen, dus niet poept in iemand zijn tuin. Geen dode vogels als kado geeft. ( vroeger een kat die ook buiten kwam en bracht dode vogels naar de buren en legde die bij de voordeur) Toen veel gezeur gehad (terecht) vandaar onze keuze voor binnenkant. Poep van je hond ruim je ook op. Je hebt toch ook schepjes waar je zo'n zakje in kan doen, hoef je ook nauwelijks te bukken. Spelende kinderen, die van ons praat en schreeuwen is naar binnen. Lachen bij het zwembad en wat harder ook geen probleem. Het moeten geen ge,ui en zijn waar van je weet als er niemand nu ingrijpt is er zo 1 aan het brullen. Je hoort dat aankomen en dat is wel irritant. Oja net als naar binnen gillen en zeker wanneer de deur dicht is. Ze zijn vriendelijk voor je katten, betreft hondenpoep hadden ze gelijk, betreft vogel snap ik dat het vervelend is. Soms willen mensen ook dat je begrip toont dat ze het vervelend vinden.wanneer je gelijk ha maar get is een roofdier roept voelen ze zich niet gehoord. Misschien ook eens echt luisteren of het geluid van de kinderen ook niet echt teveel is. Ga inderdaad in gesprek, geef aan dat je het vervelend vind maar ook je eigen verwachtingen aangeven.
Mijn vorige buren hadden dat, de hond twee deuren verder ging er telkens keihard van blaffen en ik kreeg knallende koppijn met misselijkheid - vreselijk!! Gelukkig deden ze ‘m meteen weg nadat ik vertelde over dat ik die ellendige piep kon horen en er gewoon ziek van werd. Het apparaat gaf niet continu een piep, er zat telkens een random pauze tussen de piepjes en ook de duur van de piep wisselde - echt, ik krijg meteen opgefokte gevoelens als ik er aan terug denk...
Ik hoop dat je buren er geen migraine van krijgen dan. Bah, wat een rotdingen zijn dat zeg, zouden verboden moeten worden wat mij betreft.