Idd, ik doe dat dus ook (nog) niet... en overigens, dat je álles in moet smeren (i.p.v. alleen de onbedekte delen), wist ik ook niet eerlijk gezegd ... lees dus weer even mee...
ik smeer hem wel goed in met factor 50, en daarna nog meerdere malen met 30. hij komt wel in de zon. in zijn badje zit ie voor de helft in de schaduw en de helft in de zon. ik denk dat ze wel wat kunnen hebben hoor, zolang het maar niet heel lang is. als we wandelen komt ie ook in de zon, maar wel een hoedje of bril op.
Onze dochter krijgt op de fiets de zonnebril en petje op maar dat doet ze na een tijdje altijd af. Ik ben een beetje aan het uitproberen in hoeverre haar huid tegen de zon kan. Mijn man heeft namelijk een huid die goed tegen de zon kan en ik ben benieuwd of ze zijn huid heeft. Vanochtend met factor 50 ingesmeerd en de rest van de dag niet meer. Vanavond 1 iets rood armpje. Dus het valt mee. En ook ik zorg voor schaduw, maar goed, als ze in de zon gaat zitten spelen......Als ze dat te lang doet haal ik haar wel weg trouwens.
Aftersun hydrateert de huid en dat kan de huid wel gebruiken na een dagje zon. Maar ik vind het eigenlijk bij kinderen niet nodig als ze veel in de schaduw spelen. Ik gebruikte het zelf ook alleen maar als ik had liggen bakken (nu geen tijd meer voor )
Factor 50 en zoveel mogelijk voor schaduw zorgen in de tuin. Aan het eind van de dag douchen en lekker met aftersun smeren; vindt ze heerlijk. Ik heb zelf een vreselijk gevoelige huid...Iris heeft gelukkig de huid van papa en die gaat lekker bruin worden. Ben wel voorzichtig bij haar met verbranden ed; ze hebben nog zo'n gevoelig huidje..