ruzie met buggy-mee!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ennas86, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hoi hoi!
    Ik heb vandaag een buggy-mee gekocht en een buggy, kan ik lekker op de fiets naar de stad met de kleine..
    Maar ik heb ruzie met het ding!
    Hij zit volgens mij wel goed, maar als ik de buggy er op vast maak, bungelt ie echt! Ik heb hem heel strak vastgesnoerd met die gesp!
    lijkt me niet echt veilig... hoe hebben jullie dat gedaan? en misschien een duidelijke beschrijving, want dat ding wat er bij zat, was erg onduidelijk vind ik. en foto's ofzo? ik zal zo ff foto maken van die van mij!

Groetjes!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha, dan heb je mij nog nooit zien gaan. Ik gooi die gesp er zo strak mogelijk om en gaan met die banaan. Boeit me niet hoe ie dan zit hoor, áls ie maar een beetje zit.

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Het riempje dat om de buggy heen gaat moet aan de achterkant, waar hij door de drager heen loopt, niet verder doorlopen dan de buggy breed is. Anders houd je speling. Maar hoe goed je het ook doet ik blijf het een heel gedoe vinden!!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik doe dat riempje om de buggy heen en dan nog een keer zig zag door de buggy mee zodat ik het riempje net met enige moeite vast kan klikken maar zit ie wel vast:D

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Welke buggy-mee heb je?
    Ik had eerst de original van Steco, maar die is voor buggy;s tot 4,5 kilo. Wij hebben een MacLaren en die is iets meer dan 5 kilo dus dat ging niet werken, levensgevaarlijk! :D
    Toen heb ik een Steco DeLuxe gekocht en nu gaat het heel erg goed! Die DeLuxe heeft zo'n soort stang die je uit kunt klappen waarop de buggy met de wieltjes op steunt.
    Hopelijk heb je hier iets aan! Succes!

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ja, klopt. Maar dat heeft de 5 kg volgens mij ook. Het is meer het vastsnoeren wat voor ellende zorgt.

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hmmm, misschien ligt het het dan ook aan de soort buggy?
    Want hier gaat het heel goed nu! Inderdaad, riempje om de buggy heen en dan goed aantrekken en hier kan ie geen kant meer op.

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    heb een steco, voor 7 kilo!
    ben ff naar de fietsenmaker gegaan om ff na te laten checken. maar hij zit wel goed.
    Ga zo nog een keer prberen om hem goed en stevig er op te doen!!

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, dan heb je wel de goede igg!
    Hoop voor je dat het lukt, ik vind het echt ideaal! Laat de auto nu bijna altijd staan voor de fiets!

Succes!

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, vooral nu met het mooie weer! Lekker op de fiets!
    ik hoop het ook! haha

Deel Deze Pagina