Hoe ver ga jij mee in de kledingkeuze van je kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Astre, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Leuk shirtje Zara75, en zie ik daar nou een ballenbak? GAAF! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
  3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Helleuw...

Mijn kind draagt vandaag gewoon lekker een tanktop met tientallen kleine hello kitty hoofdjes erop!
    Past goed bij haar hello kitty rugtas!
    En misschien... heel misschien wil ze wel heel graag haar hello kitty ballerina's eronderaan als we zometeen weggaan... omg! Omg! It's a disasterrrr!! Not!
    Ik zou liever hebben dat mensen naar de grote glimlach van mijn kind kijken omdat ze dingen (aan) heeft met haar favoriete kat (die geen kat blijkt te zijn, omg!) Dan dat ze haar grote glimlach bekijken en denken achgos het arme kind is zo zielig, ordinair en goedkoop!!

Mijn kind is geen van allen... mijn kind is het meest blije kind everrr!
    En ik... ik loop er trots naast!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier mag alyssa zelf kiezen en waar nodig passen we dit samen aan tot het goed genoeg niet is voor ons beide. (Meestal niet nodig) Nu vind ze het weer even makkelijk dat ik kies omdat ze weer moet wennen aan het school ritme.
    Daymian vraagt soms of hij zelf mag kiezen maar dan nog vind hij het meestal prima als het iets anders wordt.
    Hij was alleen vorige week heel boos dat ze een shirt wat hij had gezien niet meer hadden in zijn maat en we dus een andere kochten. Ben benieuwd of hij het uiteindelijk aan gaat doen.
    Doodshoofden komen er hier niet in, net als sportschoenen met tekenfilm figuren erop. Disney, hello kitty, cars en planes vind ik allemaal prima op een shirt, maar niet op een broek.

Ze hebben allebei (alyssa is 6 en daymian is 4) inspraak in wat er gekocht wordt. Het moet vooral lekker zitten.

Ik ga dus redelijk mee in de kledingkeuze van de kids

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik lees al even mee, maar de mijne is nog te klein voor een eigen mening. Merk wel dat hij soms al bewonderend naar zichzelf kan kijken als hij een nieuw setje aanheeft.
    Ben benieuwd hoe dit in de toekomst zal gaan, dus onthoud me maar even van wijzende vingers haha..

Maar dit herken ik zo! Van mezelf dus. Zijn mooiste items gaan voor een prikkie weg op marktplaats en hij speelt in zijn toch al 'stuk-door-je-ge-billen-schuifte-broek' Doodzonde!
    Vies komt wel schoon, Hij groeit overal toch zo uit.
    Voor buiten spelen en helpen in de tuin trek ik hem overigens een overall aan. Staat superschattig en is ideaal!

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Kleding bespreek ik eigenlijk nooit met de jongens. Ze zien er altijd verzorgd/netjes uit, maar daar betrek ik ze niet bij. Ik ben blij dat mij kinderen niet naar kleding kijken en daar ook niet op oordelen.
    Het enige discussiepunt hier is sportkleding. Het liefst lopen ze daar elke dag in. Soms mag het, soms niet. That's life. Je kan niet altijd hebben wat je hebben wilt.

7. mumija

mumija Niet meer actief

Dit had Tim vandaag aan. Geen disney vandaag, maar wel een print. Ik hou van felle kleuren bij hem, omdat hij zo blond is.

Bekijk bijlage 415469

8. tuc

tuc Niet meer actief

dit vind ik heel leuk!

En ik bedenk mij nu ook waarom ik mij soms zo kan verbazen waarom mensen die schreeuwende Disney prints aantrekken. Ik vind het vaak zo zonde van de kindjes die in die kleding zitten;) Hetzelfde heb ik met oorbelletjes (waar ik overigens nu echt geeeen discussie over wil) maar dat doet soms echt geen recht aan de mooie kindjes. Ik zie zo vaak (en hier ook op verschillende foto's gezien trouwens) heel mooie kindjes die dan of oorbellen of van die schreeuwprints aan hebben en dan vind ik dat ontzettend zonde omdat alle aandacht daar naar toe getrokken wordt.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

mijn meisje zondag. Jurk met shirt er onder panty en sokken met action crocs. Hou van leuke kleding. Vandaag had ze lange broek blauw met trui dors superhandig.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#810 pnirmal, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2014

Bijgevoegde bestanden:

11. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jouw dochter is zelfs knap met een pruillip!:) (En mama ziet er ook goede uit!;)).

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De vrouw op de foto is mijn zusje hihi. Maar dankje hihi. Ze deed als of prullip:D

Deze is een zelf gemaakte trui van mijn moeder maillot er onder en zie. ;)

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe, wat een leuke trui! Enne leuke zus!:D

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Deze is iets beter de foto dan.:)

Bijgevoegde bestanden:

15. mumija

mumija Niet meer actief

Jij hebt echt zo'n mooie dochter die alles aan kan Pnirmal!
    En je zus lijkt wel veel op je!

16. mumija

mumija Niet meer actief

Dank je!
    Ik zie nu dat hij wat "deuzig" staat te kijken, maar we waren in de Efteling en hij is bezeten van de bobbaan, daar staat hij naar te kijken;).

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kan nog een leuk topic worden wat heeft jou kind wel eens aan!!

Die foto van mijn zusje heb ik weg gehaald had de verkeerde foto te pakken. Maar dit jurkje had ze zondag dus ook aan maar dan met shirt er onder panty sokken en crocs van de Action haha. Geen totaal plaatje van die dag. Maar dit jurkje is ze gek op.

Bijgevoegde bestanden:

18. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Niet. Mijn zoon is 5 en ik koop zijn kleding.
    Als hij iets echt niet fijn vindt zitten of écht niet aan wil (rose bijv) hoeft het niet, maar voor de rest bepaal ik.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    pnirmal; mooie dochter! En paars staat haar echt super. Leuk hoor!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat klinkt dat streng. :)

Deel Deze Pagina