Waarom streng? Haha... Believe me, ik ben vanalles behalve streng Ík vind het gewoon belangrijk dat hij er leuk bij loopt, als ik hem écht de vrije hand zou geven loopt die dehele dag in zijn voetbal outfit.
Donkerblauw staat hem ook heel goed, denk ik. (ben kleurenblind, mijn dochters helpen me altijd) Bekijk bijlage 415487
Mumija donkerblauw staat hem idd erg goed mooi klassiek mannetje! Vind het persoonlijk leuker voor hem dan de eerdere 'stoere' look die je showde.
O op die manier hihi. zoon was niet moeilijk wat betreft zijn kleding zijn zusje heeft wel een uit gesproken mening. Ik koop meestal is ze er wel te vrede mee. Je krijgt ook een meisje zie ik. Leuk lekker tutten. Doe ik zelf niet hoor maar dochter lief is wel een klein tutje hihi rokjes jurken staartje nagellak jaja haha.
Haha heerlijk!! Ik vrees dat ons meisje de eerste tijd een echte tuttebel is, maar vind al die roesjes, rose, friemeltjes etc zo lief
Hier volgt een ernstige waarschuwing tegen Disney kleding: een Flash McQueen handdoek heeft mijn zoontje onlangs ernstig te grazen genomen. Hij heeft maar nét uit zijn ordinaire klauwen kunnen ontsnappen...
Haha leuk foto. Cars kwam net uit toen mijn zoon klein was heb heeeeel veeeeeeeeeel Cars dingen in huis gehad. Van de dvd tot truck van waar in Cars zit. Cars schoenen Cars tas Cars trui Cars poster... Was in 2006 lees ik net terug even op zoeken uitgiften datum. Was toen echt een Hype haha. Nu gelukkig andere dingen werd er gek van toen hij klein was haha. O ja Cars horloge. Nu is het Efteling horloge dochter
En jij maakt gewoon een foto, terwijl je kind daar hevig staat te roepen om uit de klauwen van bliksemwolfmcqueen bevrijd te worden. Lekker dan,....
Hoezo jammer? Dat iemand het gezeik vindt om zich druk te maken over de kledingkeuze van zijn kind is net zo goed een mening als dat iemand anders Vingino mooi vindt. Dat 'alles' als gezeik wordt afgedaan is nogal overdreven, want dat lees ik nergens terug. Naar aanleiding van dit topic heb ik besloten om mij veel minder druk te maken over kleding omdat ik het nut er niet meer van in zie. Ik vind het nu inderdaad gezeik van mezelf als ik erop terug kijk en mijn energie niet meer waard. Ik wil mijn dochter blij maken door de keuze veel meer bij haar te leggen en zie dat nu als iets positiefs voor haar ontwikkeling. Ik was gewoon een zeikerd. Mijn mening
Ik krijg nu eerlijk gezegd wel een beetje zin om een bumba pyjama te kopen. Gewoon om te zien of hij daar op reageert want tot nu toe reageert hij nergens op. Of hij nu in het oranje rondloopt, of heel netjes, of alleen een luier, het maakt hem tot nu toe helemaal niks uit volgens mij Deze hier, van intertoys. Zal je dat in de winkel kunnen vinden of moet dat online?
Of deze van nijntje? Die vind ik zelf wel heel mooi als pyjama. Maar hij is een echte bumba fan, nijntje begint nu een beetje te komen en staat niet zo heeeeel herkenbaar op de pyjama vind ik
Sydneys, ik weet dat de FUN in Belgie altijd bumba pyjama's heeft, daar kochten wij die voor onze zoons ook altijd toen we nog in die regio woonden.
SydneysSydneys Hebben ze bij jullie een zeeman? Print pyjama's te over. Bumba weet ik niet zeker, maar -zeker voor de lol- veel voor weinig. Ik hou er voor overdag ook niet van, die lawaai shirts. Maar moet zeggen dat Hema dit najaar erg goed zijn best heeft gedaan!