Oefenweeën of voor het "echie"?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Noatje, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb nu al zo'n 49 uur lang harde buiken, eerst waren ze helemaal niet pijnlijk. Afgelopen nacht zijn ze wel wat pijnlijk geworden.

Voel het vooral ietsje hoger in me baarmoeder. Kindje is al volledig ingedaald dus indalingsweeën lijkt me niet... slijmprop nog niet verloren...

Wat denken jullie? gewoon oefenweeën die erg lang aanhouden of lijkt het erop alsof het voor het echie is? Ik durf er niet op te hopen omdat ik anders nog 2 lange weken door moet ;)

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Bel je vk die kan kijken of het echt begonnen is.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wat wil die doen? als het begonnen is zijn de weeën te zwak om ontsluiting te veoorzaken...

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Spannend zeg :D

Ik zou ook even bellen hoor! Ik had ook hele zwakke weeen maar wel volledige ontsluiting ;)

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Als het echt begonnen is en de weeen blijven zwak en niet zorgen voor ontsluiting , kan ze je altijd doorverwijzen naar het ziekenhuis.

In ieder geval succes

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als het voorweeen zijn dan gaan ze weg als je onder de warme douche staat.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Vera na een uur badderen gingen werden ze niet minder... die optie had ik al gekregen ;)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mn eerste heb ik de eerste 12,5 ook voorwerk gehad en ik vond die weeën al flink.
    Zou gewoon ff bellen joh!

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, wat betreft de weeèn. ik had al 3cm ontsluiting en dit zonder weeèn! ik kwam bij de gyneacoloog en die wist het me te vertellen, mijn reactie: SCHOK!

3 dagen later ben ik ingeleid (met 40 weken en 3 dagen)

ze hadden een pilletje opgestoken voor de baarmoederhals te laten rijpen. maar snachts brak spontaan mijn water en bleek ik al 7cm te hebben! dit zonder weeën. ik heb pas weeën gekregen toen mijn water brak!

Deel Deze Pagina