Hoe ver gaan jullie nog van huis na uitgerekende datum?

Discussie in 'De bevalling' gestart door foetbal, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik bleef eerst veel aan huis, had al weken voorweeën, en ik vond het geen prettig idee om ver weg te gaan, uiteindelijk ben ik met 41w5d nog een hele dag in de weer geweest naar vanalles voor zover dat ging. Ben blij dat ik toch nog uit huis ben geweest, want ik beviel pas met 42 weken, tegen die tijd word je echt gek van het wachten hoor, dus alles voor wat afleiding

2. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    ik liep ruim een week over.
    Op de dag van de bevalling ben ik 's morgens nog op de koffie geweest bij mijn ouders.
    En daarna nog fff naar een meubelzaak.
    Je voelt het van zelf hoor.
    En je kindje is er niet binnen 5 min

3. Niet meer actief

Ik ga nu vlak voor de uitgerekende datum nog gewoon op en neer naar mijn ouders (wonen 2,5/3 uur bij ons vandaan) en zie niet in waarom ik dit na de uitgerekende datum niet meer zou doen.
    Ik bedoel, zolang je in Nederland bent zie ik het probleem niet echt. Overal zijn (indien nodig) wel ziekenhuizen en mochten je vliezen breken/weeen krijgen dan beval je nog niet binnen een uur hoor.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ga niet meer te ver van huis, voel ik me niet echt goed bij. Ik ben dan bij de tweede ook in twee uur bevallen, mijn dochter deed het niet zo goed na de geboorte. Dat zal ook wel meespelen.

Deel Deze Pagina