De eerste pakjes avond voor onze dochter, ze wordt in februari 3. Waarschijnlijk heeft iedereen het al achter de rug en zit iedereen nu met kerst in zijn/haar hoofd en huis(gezien kerstboom topic ) Wij nog even niet en ik kijk er zo naar uit. Het geklop op de deur een dan de cadeautjes die er staan. Waar ik vooral benieuwd naar ben is de reactie van mijn dochtertje. Ze is tot nu toe het enige kleine kind in de familie, dus we komen allemaal samen voor haar. Lekker eten en samen zijn Om alvast wat te kunnen genieten.....hoe was pakjesavond bij jullie?
Wij hebben pakjesavond iets eerder gedaan, omdat onze jongste gisteren 1 is geworden. We hadden een dvd via video van Sint laten maken en onze oudste vond het geweldig! Hij en ik hebben samen de pakjes verdeeld, het was heel erg gezellig. Ik wens je alvast een fijne pakjesavond! Hier ook nog geen kerstboom hoor
Vandaag, nou ja gisteren dus, hebben wij pakjesmiddag gehouden. De oudste wordt in februari vier en de jongste wordt in mei drie. Vooral de oudste snapte ook echt waar het om draaide. Hier met de schoonfamilie gevierd en de oudste heeft heel de middag pakjes uit staan delen. Helemaal geweldig vond ze het! De jongste wist van gekkigheid niet waar ze eerst mee moest gaan spelen Het leukste moment was toen oudste dochter een pakje uitpakte en ze daarin regenlaarsjes met lichtjes aantrof. Wat een gelukzalige lach Ze heeft ze de rest van de dag niet meer uitgedaan. Zo lief van de Sint! Want twee weken daarvoor had ze op schoot gezeten bij de Sint en gevraagd om nieuwe regenlaarsjes. Had ie gewoon naar haar geluisterd!!!! Het speelgoed en het snoep was leuk...maar die laarsjes!!!! Pfffff Word je toch helemaal warm van, vanbinnen?
Hier doe je het toch allemaal voor.... geweldig. Kadootjes hoeven niet duur te wezen, maar iets geven waar de kleine helemaal gelukkig van wordt, zelfs ik krijg er een warm gevoel bij, een kind gelukkig maken, geweldig. Hier nog geen sint gevierd, de kleine krijgt er toch niks van mee, hij zit nog in de buik, hihi. Over een paar jaar, dan hoop ik op een normale sinterklaas, zoals hier al jaren de traditie is in nederland, en dan die kleine helemaal gelukkig maken.... geweldig!!!
Dag 1 was bij ons. Buren hadden op het raam geklopt en er (op ons verzoek) een waar spektakel van gemaakt! Echt geweldig!!! Wij wisten hoe laat het zou gebeuren, maar zelfs wij schrokken er van. Het tweede cadeautje was een poppenwagen en de foto's spreken boekdelen. Nog nooit zo'n blij kind gezien en eigenlijk ging dat zo door bij elk cadeau. Dag twee was met haar neefje. Hun hadden een video maar de kinderen hadden er niet de aandacht voor. Ik zou er zelf, na het gezien te hebben, geen geld aan uitgeven. Er was dus ook geen klop spektakel oid. Ze kreeg toen de 2e helft van de cadeautjes en was eigenlijk weer net zo blij als de eerste dag. Nu zit ze lekker met haar gekregen cadeaus te spelen!
Veel plezier !!! Wij hebben vrijdagavond pakjesavond gevierd. Het was op zich wel leuk (we waren bij mijn schoonouders; hartstikke gezellig altijd!) maar ik was ziek. Ik had koorts, buikpijn, hoofdpijn, diarree, misselijkheid, de hele dag nauwelijks gegeten, ik stond te tollen en wilde gewoon dolgraag naar bed. Ik heb het tot 21:00 volgehouden (vanaf +-17:30) en werd zo bleek als wat - met rode wangen - en ging bijna onderuit. Ik werd naar huis gestuurd en mocht mijn kind gelukkig daar laten zodat ik flink uit kon zieken. Na zo'n ruime 13 uur slaap ging het wel weer iets beter. Ik ben nog steeds ziek; maar niet ziek genoeg om voor mijn kind te zorgen dus we gaan er weer flink tegen aan Gelukkig heeft hij een hele leuke Sinterklaas gehad!
Wij hebben het vanochtend gedaan op de Belgische manier en het is helemaal geslaagd. Veel beter als ik had verwacht. Ik dacht dat hij rechtstreeks naar zijn oude speelgoed zou gaan en het nieuwe zou negeren gelukkig niet haha. Helemaal happy. En vanavond bij mijn ouders, wat hij daar krijgt blijft wel daar aangezien hij vaak bij hun is. Lekker spelen en frietjes met balletjes in tomatensaus eten
Veel plezier 😃😃 Wij vieren het ook vandaag!!! Alle opa en oma's zijn er, er is volop eten... Wordt super gezellig! Wel even fotootje plaatsen Straks he van alle cadeautjes 😃😃
Veel plezier mymiracle. Wij hebben het de afegelopen 3 dagen achter elkaar gedaan. Het was heel leuk, en geweldig om die snoetjes te zien bij het uitpakken van de cadeautjes. Maar het is nu wel even genoeg geweest, vandaag hebben we heerlijk een pyjamadag, de meiden zijn lekker met hun nieuwe speelgoed aan het spelen, ik ga straks de kerstboom opzetten.
Gisteravond gevierd met opa, oma, alle ooms en tantes en neven en nichten. 18 volwassenen en mijn twee guppen. Lekker soep en zoetigheid eten en liedjes zingen bij de piano. Mijn tante had een Sinterklaasverhaaltje voorbereid voor mijn oudste en met elk 3 kadootjes (een van ons, een van oma en een van.... Over oma?) zijn de kinders lekker verwend. Dochterlief was een Pietje en heeft alle kadootjes, voor de volwassenen een chocoletter, rondgebracht en uitgepakt 😂
Hier nog niet gedaan, ik ben er te nuchter voor; dan zou het voor onszelf zijn aangezien ze er zelf nog niks van begrijpt. Maar volgend jaar gaan we het wel doen hoor, lijkt me erg leuk! Veel plezier!
Dank dames Leuk de verhalen! Heerlijk hè om die blije en verraste gezichten te zien.....kan niet wachten. Ze loopt hier heerlijk rond en kijkt uit naar alle familieleden die komen, niet wetende wat er verder gaat gebeuren vandaag
Wij hebben gister pakjes middag gehouden te samen met de beiden opa's en oma's. Ons meisje is aan beide kanten het eerste en enigste kleinkind, dus we doen het voor haar. Wel hebben we ook allemaall voor elkaar wat gekocht, want ons meisje snapt het heel goed als zij wel krijgt en de rest niet. Zij heeft genoten van alle aandacht, snoeperijen en speelt nu al voor de 2e dag heel lief met haar nieuwe speelgoed. Heel veel plezier vandaag en vergeet de camera niet gereed te houden! (Wij hebben prachtige foto's gemaakt door opa van hoe zij de zakken vind in de garage!)
Leuk lieseleentje! Hier dus vanavond pakjesavond geweest. Het was echt top! Mijn lieve en gezellige familie(incl schoonouders), lekker eten en dan het gebons op de deur...... Mijn dochtertje snapte er niks van. Ze kwam een beetje voorzichtig mee naar de voordeur, waar ze wel meteen door het raam de centrale hal in keek. Ze zag de pakjes staan, keek mij meteen aan met een ......kijk mama cadeautjes, heeeeeel veeeeeel. Na mijn uitleg dat Sinterklaas en de pieten het gegeven hebben glunderde ze helemaal. Wouw wat cool! Pakjes openen was ook leuk, maar we hadden duidelijk te veel voor haar. Volgend jaar dus iets minder enthousiast inkopen doen Het was een top avond!
Gaaf om te lezen. Hier wel grote kinderen allemaal mijn dochter is de enige die nog klein is dus gevierd met allemaal grote en dan dochter was super gezellig.
Wij hebben het 5 december gedaan. Zou het zelf nooit op een andere dag willen. Ook op TV roepen ze over 5 december, we hebben een aftel kalender enzo. Het was echt super leuk! We hebben friet laten bezorgen door pieten, die kwamen ook de cadeautjes binnen brengen en nog even kletsen en foto's maken, echt top! Met z'n alle gegeten (MN ouders, zussen met aanhang en oma) en toen uit pakken waarbij er zelfs nog wat voor de volwassenen (dankzij mn moeder) en de dieren (had ik gedaan) bij zat. Was erg leuk! Wij vieren al pakjes avond zolang dat yara er is, en das super leuk!
5 december had ook mijn voorkeur gehad Vagans.....helaas kon dit niet door mijn werk. Gelukkig is mijn dichter nog jong en heeft ze geen besef van datum, dus nu kon het gewoon. Leuk gedaan met de piet friet bezorgers Als er in onze familie meer kinderen zouden zijn, dan hadden wij het waarschijnlijk ook al eerder gevierd. Zoals onze situatie is, ben ik blij dat ik gewacht heb.
Wij hebben het expres niet op 5 december gedaan... L. heeft er geen idee van, die snapt niets van dagen en data's. Op 5 december mocht hij even naar de psz waar Sint kwam en zijn schoentje ophalen in de winkel. Wij moesten verder allemaal werken, dus dan konden we pas tegen 19uur beginnen. Nu lekker op zaterdag gedaan, mooi op tijd begonnen. En gisteren nog bij mijn schoonouders. Ik vind het altijd super leuk! En nu is ie druk met alles aan het spelen.