3 spijlen uit ledikant. hoe oud.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mammaaa, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Wij hebben een ledikant waar 3 spijlen uit kunnen. (misschien is dat bij elke ledikant wel zo maar geen idee hihi)

Mijn vraag. Hadden jullie ze überhaupt een keer eruit gehaald of niet en hoe oud waren jullie kleintjes toen je ze wat meer vrijheid gaven..

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij kunnen 1/3 van de zijkant eruithalen, en dat stel ik zolang mogelijk uit (tot ze er overheen klimt, en dat is nu (21 mndn oud) nog niet het geval).

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Bij mij kan één zijkant er helemaal uit, maar hier wil ik eigenlijk mee wachten totdat mijn zoontje begint te klimmen.
    Ik zie het namelijk nog niet gebeuren dat hij netjes in zijn bed blijft liggen als de zijkant eruit gaat en ik wil dat hij gaat slapen.
    Hij is nu 19 maanden en gelukkig nog niet het idee dat hij uit bed wilt klimmen.

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier bijna 24 maanden en nog geen spijl eruit. Hij is gewoon niet heel handig in klimmen en probeert dat ook niet. Prima, zolang hij er nog niet uitklimt, mag hij lekker in het ledikantje blijven liggen met alle spijlen erin. Zodra hij eruit gaat klimmen, gaat hij over naar een ander bed.

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Zolang er nog niet geklommen word zou ik het nog even laten zitten. Als onze dreumes bij ons in bed ligt (als we lekker lui wakker worden) en ze ligt niet tussen ons in gaat ze meteen op onderzoek uit (van het bed af). ben bang als we hier spijlen weg zouden halen dat ze niet meer slaapt haha

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier een ledikant waar de zijkant eruit kan. Ze klimt er gelukkig met slaapzak nog niet uit. Ik wil haar ook zo lang mogelijk in het ledikant houden. Ik denk dat als ze wakker wordt en ze eruit kan meteen op onderzoek zou gaan. Onze dame kan inmiddels alle deuren zelfstandig openmaken. Dus dat is ook niet handig :D

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Met anderhalf en hij bleef er vanaf dag 1 netjes in
    Vooral omdat het mij scheelde met in en uit bed tillen werd me wat te zwaar dus zodra ik binnen kwam en zei kom maar dan klom uit tussen de spijlen door eruit

Deel Deze Pagina