Hoe ver kun je doorslaan? ;-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha thanks dat komt ook wel goed! :p

Krabje vindt dit leuk.
  2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij kopen heel veel chinees porselein de laatste tijd..... wat we vervolgens weer verkopen op de veiling... Maar pff ik heb nog nooit zoveel blauw wit in mn huis gehad :roflmao:

Krabje vindt dit leuk.
  3. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Heel ver haha.. heb steeds weer wat nieuws waar ik me op focus. Ene keer huisinrichting en dan ga ik helemaal los andere keer is het opruimwoede en dan wordt alles aangepakt. Dan weer een make up tic en ga van alles op YouTube kijken en kopen om vervolgens te experimenteren. Ik weet nu al dat ik straks na de bevalling weer helemaal ga doorslaan met afvallen en kleding kopen. En zo verzinnen we steeds weer wat nieuws haha vind het wel leuk eerlijk gezegd.

Krabje vindt dit leuk.
  4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Fantastische fiets!!!
    En roze....nooit genoeg :roflmao:

Zeer herkenbaar hoor..doorslaan in zoeken van DE vakanties en daardoor veel te veel geld uitgeven, doorslaan in ontspullen ivm verhuizing (en straks weer allemaal nieuwe rommel kopen) etc.

Krabje vindt dit leuk.
  5. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Ik heb na zo'n 3 jaar eindelijk mijn borduurwerk bijna af..... vind het nu zo moeilijk om het even weg te leggen om bijvoorbeeld boodschappen te gaan doen. Ik wil het afmaken.....

Krabje vindt dit leuk.
  6. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.552
    2.020
    113
    Bekijk bijlage 624936
    Inmiddels hebben zoon en ik sinds vrijdag onze nieuwe fietsen.
    Echt ik ben zo blij. Wat een topfiets!
    Ook zoon is blij met zijn nieuwe fiets, alvast voor zijn verjaardag Bekijk bijlage 624935

Syane en cosdy vinden dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Vooral van die dingen die écht mijn hobby gaan worden

Kweekkasjes gekocht want zoooo leuk al dat gekweek. Ja welgeteld 1 lente vind ik het leuk.

Breien: jaaa dit is het! Inderdaad wel gebreid 1 seizoen, tig breipennen gekocht en allerlei soorten wol. Maar ik kon alleen rechttoe, rechtaan breien en na 2 sjaals was zoon ook voorzien haha

Draagdoeken, heb ze niet eens allemaal gebruikt want zoon 1 was mij veeeeeel te zwaar nadat hij ouder werd en mijn lijf kon het niet aan. Bovendien zit hij liever in de buggy haha

Ik ben meer van de goede start en dan halverwege denk ik; naaaaah laat maar. Ik ben te enthousiast vaak in het begin hahahaha

Maar gave fietsen!! :D

Krabje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina