Dames, Tijdje geleden is AH overgestapt op een nieuwe bonuskaart. Als je die online zou registreren zou je extra aanbiedingen ontvangen. Nu ga ik net naar AH.nl, zie ik met grote letters staan 'log in voor uw exclusieve bonusdeals'(oid). Ik log in, en zie niets -_- Hebben jullie al iets gezien van die bijzondere aanbiedingen? Ik nog helemaal niets terwijl ik wel altijd gewoon de aanbiedingen in mn mailbox krijg.
Ik heb twee weken geleden twee exclusie deals van dingen die ik vaak kocht! Volgende week ook een exclusieve deal van een product dat ik vaak koop. Ik geloofde eerst niet veel van die exclusieve speciale deals maar blijkbaar werken ze toch!
Ik heb echt nog niets gekregen aan exclusieve deals. Terwijl ik toch echt wel een vaste klant ben. Ik bestel 1x per maand voor honderden euro's. Oke, eerlijk is eerlijk, rest van de maand ben ik meer een vaste klant van de Lidl, maar toch.
Ik krijg ook regelmatig aanbiedingen via de mail. Pas geleden mocht ik weer gratis bestellen (geen verzendkosten) en ook regelmatig andere aanbiedingen.
Ik heb afgezien van de eerste mail na activeren, nooit meer mails of aanbiedingen van AH gehad. Net even ingelogd om te kijken of t wel goed staat, maar klopt allemaal wel. Wat raar..
Ik krijg ook regelmatig een email met een exclusieve deal en ik zie ze ook als ik in de Appie app bij de bonusaanbiedingen kijk