Hallo, Weet iemand of je nog ergens geboortekaartjes van Winnie the Pooh kan bestellen? Ik heb veel gegoogled, maar ik kan niets vinden. Zover ik tot nu toe kan vinden zijn ze er rond 2007 geweest van intercard en zijn deze uit de handel genomen wegens rechten van Disney of iets dergelijks. Ik vind de kaartjes net zo leuk Weet iemand misschien nog van een ander merk Winnie the Pooh kaartjes? Groetjes Bambini
Ik zou gewoon een paar leuke plaatsjes van Winnie the Pooh bij elkaar zoeken (even googlen) en dan zelf een kaartje maken! Zo hebben wij het ook gedaan! Is leuk om te doen, en erg origineel.
Ik lees ook mee, want ik ben ook op zoek naar kaartjes van Winnie of andere disney figuren. Maar helaas kan er ook niks over terug vinden op internet.
als je even op google kijkt zijn er idd verschillende sites waar je zelf kaartjes kan maken met je eigen foto's, achtergrond etc. als je echt een originele kaart wil hebben kan je iemand opzoeken die ze voor je wil ontwerpen. mijn vriend is bijv grafisch vormgever en maakt ons kaartje zelf, tot aan het lettertype toe. wij printen ze dan bij een printshop
Je kan ook even bij een drukker langsgaan. Daar hebben ze veel inkijkboeken en bij onze drukker ook albums met disneykaartjes. Mijn zusje had 3 jaar geleden ook een winnie geboorte kaartje voor haar zoontje.
Er zijn veel online shops waar je je eigen kaartje kunt ontwerpen. Als je dan zelf een mooi winnie plaatje zoekt op internet (wat genoeg resolutie heeft) kun je zelf een mooi en origineel kaartje maken! Succes!!