Steken in vagina en opening!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cate, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Hey

Ik had vorige week hevige steken in mijn vagina, moest ook net op controle, en die steken kreeg ik omdat ik opening kreeg! Maar nu weeral zo'n 3 dagen last van! Zou er nu verder opening komen? En mag je met opening nog zwemmen , een bad nemen en seks hebben?

Greetz Cate

2. Nou, zolang de vliezen nog niet zijn gebroken mag je alles nog doen. Succes!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hey,

Misschien een hele stomme vraag hoor, maar met opening bedoel je ontsluiting?
    Ik heb namelijk ook sinds 1,5-2 weken hier last van zo erg dat ik soms in mekaar kruip tijdens zon pijnscheut. Mij VK zei dat het met de indaling te maken had.

Wat moet ik hier nou van denken zijn dit een soort weeen ofzo :oops:

liefs

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    niemand?

5. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb ze ook behoorlijk, de ene dag wat meer dan de andere en dan een keer of 3 per dag (ik vooral sávonds)
    mijn VK gaf ook aan dat het indaling is... dus ik ga daar dan ook maar vanuit.

grt,
    Dora

6. Annick

Annick Lid

5 sep 2006
    58
    0
    0
    Operator
    Turnhout
    hey,

ik heb die steken ook die jullie zeggen, vooral dan als ik wat wandel en had het tegen de gyneacoloog gezegd en hij zei dat dit het hoofdje was dat al wat aan het drukken was dus moet mij nu vrij rustig houden en wandelen zoveel mogelijk vermijden.
    Maar als je die steken hebt, heb je dan altijd al opening want daar heeft hij niets van gezegd.
    groetjes

7. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Voor zover ik weet hoort dat inderdaad bij het indalen. Ik heb het ook alweer een tijdje en voor ontsluiting zu het wel errug vroeg zijn...
    Bovendien had ik het bij mijn dochter ook (die was rond de 32 weken al bijna helemaal ingedaald), maar die kwam echt niet vroeger ofzo dus denk niet dat dat ontlsuiting was.

8. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Hey

Erg vroeg? Ja mijn baby wou al komen aan 27 weken, dus alles kan toch hoor! Het hoort bij de indaling maar het kan dus echt ook wel ontsluiting zijn, zoals mij het geval is!

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb mijn VK hier ook niet over gehoord over ontsluiting. Maar ben as donderdag weer van de partij, zal es vragen...als ik het niet vergeet met mn dramatische dementie hihi :)

Mij is wel verteld rustig aan doen en het hoort bij het indalen maar lopen vermijden niet, gewoon naar je lichaam luisteren!

succes lady's

Deel Deze Pagina