Goed hotel in de buurt van Playmobil FunPark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RoAn1981, 1 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij gaan van de zomer op vakantie naar Oostenrijk en willen op de heenweg een tussenstop maken in Playmobil FunPark in Duitsland. Daarbij willen we ook een overnachting in een hotel boeken. Helaas zit het Playmobil hotel zelf al vol. Heeft iemand tips voor een goed hotel in de buurt van Zirndorf, het liefst met een familiekamer (met of zonder tussendeur)? Onze dames zijn 2 en 6 jaar oud.

2. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Kijk ook eens voor een airbnb. Wij hadden een hele zolderverdieping met woonkamer, keuken, 2 slaapkamers, badkamer, eigen ingang. Was in het naastgelegen dorpje: bij het kruispunt rechtdoor, 1 km afstand.

3. halve

halve Niet meer actief

Ga in ieder geval niet naar Mercure Furth. Jaren geleden was het er nog oke, 2 jaar geleden was het echt heel erg achteruit gegaan.
    Ik hoorde van andere een goed hotel toen wij daar waren, Bomontihotel. Ken het zelf niet, maar sprak mensen die daar verbleven en die er erg tevreden over waren. Weet wel dat er een erg lekker italiaans restaurant vlakbij zit.
    En je hebt natuurlijk het Playmobilhotel zelf, dat is wel wat duurder.

4. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Over het NH hotel in Furth hoor ik ook goede verhalen. Ze hebben familiekamers met tussendeur en ook redelijk goed geprijst.

Deel Deze Pagina