ja hoor, ik weer door de bocht! (bloos schaam)

Discussion in 'Zwanger worden' started by lovebear, Nov 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    hey...ik durf bijna niet meer,omdat ik de laatste tijd zoveel dingen vraag hier op het forum...heb echt het iddee dat ik jullie veeeeeeel te veel lastigval...
    maar ik zit me echt een beetje op te vreten...
    is een beetje raar verhaal, maar uhh...ik en mijn mannetje hadden dus vanaaf geklust zeg maar...en naderhand zat er een beetje een gekke vlek op de plaats waar normaal alleen maar vocht achterblijft op het dekbed (sorry voor de details :oops: )
    het had een beetje een vage bloed/vocht afdruk achtergelaten zeg maar ipv alleen vocht...(NOGMAALS SORRY)
    ik schaam me echt dood om dit te vragen maar...
    nou ja zoals jullie misschien al weten heb ik de laatste tijd steeds meer het iddee dat ik zwanger ben, en nou voreg ik me af of dit ook een teken kon zijn? :oops:
    want het is namelijk niet zo dat ik ongi ben geworden! want ik ging daarna naar het toilet, maar ik had geen bloed! :confused:
    ik hoop dat iemand iets begrijpt van mijn gebrabbel en misschien een antwoord weet op mijn iets wat vieze vraag...? :oops:

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meid,

Je kan alles vragen hoor...Daar zijn we voor om elkaar te helpen. Ik wil niet zeggen dat ik erg ervaren ben maar heb al wel een dochtertje dus weet wel wat :p

Het kan inderdaad een teken zijn dat je zwanger bent. Als je zwanger bent ben je wat gevoeliger van binnen omdat alles goed doorbloed word. Dus na sex of bij je ontlasting (door persen) kan je wat bloed verliezen. Vaak is het maar heel weinig. Is volledig onschuldig.

Toen ik 2 dagen overtijd was verloor ik een heel klein beetje roze afscheiding. Dus ik dacht dat het mijn menstruatie was. Maar verder bij afvegen niets meer. Ik had ervoor sex gehad met mijn man. Ik hoorde toen van de verloskundige later dat dit kwam door de sex met mijn man. Ik was dus zwanger en door de sex ben ik wat roze afscheiding verloren.

Ik kan je natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat je zwanger bent. Maar dit kan wel gebeuren als je zwanger bent.

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;)

3. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    ooohh ik ben zo zenuwachtig! :D :D :D
    ik hoop zo dat het daardoor komt!
    want het was idd helemaal niet veel....net genoeg om de kleur anders te zien zeg maar....
    maar ja...testen word nog moeilijk voor me...zoals ik in een ander topic ook al zei....
    ben heel onregelmatig dusss weet niet wanneer ik moet testen! haha :p

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Wat is je langste cyclus tot nu toe geweest..? Bijvoorbeeld je had een cyclus van 6 weken. Nou als je nu na 6 weken nog niet je nod hebt. Dan zou ik gaan testen. Ik was ook vrij onregelmatig omdat ik voor mijn zwangerschap een miskraam had gehad. Toen ik 2 weken overtijd was heb ik een test gedaan. En ja hoor zwanger met een heel dikke streep!

5. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

Oct 12, 2008
    181
    0
    0
    Misschien kun je ook gewoon een test doen dan ben je van die onzekerheid af tenminste ik zou het wel doen want zo te zien mag je bijna testen

6. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Het kan ook gewoon door de sex komen, heb ik ook wel eens gehad. Dan is er een bloedvatje gesprongen. Geeft maar heel klein beetje bloed, dus beetje rozig.

Succes

7. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    mja dat gaat niet ben ik bang...aangezien mijn lagste periode drie maanden is geweest haha! daar ga ik niet op wachten hoor :p
    maar heb op een ander forum ook al de tip gekregen om gewoon elke week ofzo te testen, dan weet ik eht zeker ;)
    maar ik probeer wel zuinig te zijn...
    ik bedoel, ik wil niet te vaak teleurgesteld worden....
    dus ik probeer de eerste test zo lang mogelijk uit te stelllen! maar dat is moeilijk zeg! pffff..... :(

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elke week testen?
    Sorry, vind ik persoonlijk een erg slechte tip ;)

Het kan heel goed dat er tijdens de seks een ienieminie bloeding optreedt. De boel daarbinnen kan wel wat hebben natuurlijk maar is ook erg gevoelig.
    Als je heeeeeeel erg twijfelt kan je altijd een test doen maar een NOD is er natuurlijk niet voor niks.

Als je even wacht tot je NOD of iets erna heb je ook de minste kans op vage testjes, want dan ga je daar weer over lopen stressen ;)
    Snappie?

Probeer het jezelf niet TE moeilijk te maken.

Elmo

9. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    tja goeie tip, wist ik maar WANNEER mijn nod was :p

maar ja die andere tip was zo gekomen omdat ik echt heeeel veel gekke symtonen had ook, die ik normaal niet heb...dus vandaar ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,063
    113
    @elmo: ze weet haar nod niet, dat kan wel 3 maanden duren. Dan kan ik me wel voorstellen dat je elke week een testje ertegen aan wilt gooien. 3 maanden is natuurlijk wel erg lang.

@ts: hoe lang is het geleden dat je voor het laatst ongesteld was?

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heb je al eens www.menstruatiepagina.net geprobeerd?

Even invullen en je gemiddelde cyclus etc. wordt berekend. Het is natuurlijk niet 100% betrouwbaar ofzo... maar zo heb je wel een soort van overzicht en kun je ook wat beter inschatten wanneer je kan testen op zwangerschap of ovulatie.

Liefs Debby

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, dan is die banner ook wel erg verwarrend ;)

Een vriendin had 1 normale cyclus en toen 1 van 47 dagen ofzo...
    Ik weet niet of je nog in de ontpilfase zit? (voor zover bekend is hoe lang dat duurt...)

13. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    hahaha ja die banner klopt van geen meter! mijn laatste keer dat ik ongi werd was op mijn verjaardag (elk jaar hetzelfde liedje, tis ook begonnen op mijn verjaardag dusss... :p ) 16 oktober dus....
    maar bedankt ook voor die site, ga es effe kijken...

bewerkt: de site doet het helemaal niet?! :(

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

15. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    ow maakt niet uit hoor, tnx ;)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

en en en... Heb je het al ingevuld?

17. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    haha ja aleen het werkt (nog) niet echt voor me.. wist alleen mijn laatste twee menstr. nog, 8 augustus en 16 oktober... en toen zei ie dat mijn cyclus gemiddeld 69 dagen was :(
    dat klopt natuurlijk niet, omdat ik gewoon te weinig info had...dus helaas....dat gaat niet...

maare weer effe een bevestiging gehad vandaag...
    ik bedacht ineens dat een paar dagen geleden een vriend van me tegen me zei: wouw je ziet er echt anders uit! ik weet niet wat het is maar....ik had geen makeup op enzo, maar hij vond me ineens veel aantrekkelijker dan normaal enzo....
    nou ja dat kan ook iets zijn he... want je ziet er wel mooier uit als je zwanger bent ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou die vriend eerder van andere dingen verdenken ;)

19. lovebear

lovebear Actief lid

Aug 20, 2008
    132
    0
    0
    whahaha tja ik weet wel dat ie stiekum verliefd op me is, maar hij zegt het nooit dus daarom vond ik het wel apart....
    ohh en vanochtend toen ik opstond en ik mijn bh aan wou trekken paste hij bijna niet meer :confused: en ze deden een heel klein beetje pijn....

20. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    hai lovebear, ik zou gewoon lekker een test doen als je symtomen hebt. dan weet je gewoon een beetje waar je aan toe bent! je hebt van matcare trouwens gevoelige testen. die kun je 6 dagen van te voren al testen, dus misschien is dat een idee. ze zijn in de aanbieding nu!2 voor 11 euro geloof ik.

debby: ik had afgelopen zondag mijn positieve ovulatie test. Vanaf donderdag had ikonwijze steken in mijn rechter onderbuik (mijn eitje komt dus zeker van rechts haha). gister is eigenlijk de pijn overgegaan in een zeurderig gevoel. het doet niet zeer, maar het zeurt. Ik had maadagavond een klein beetje roze bloed/afscheiding op mijn wc papiertje. mijn tepels doen ook zeer als ik ze zacht aanraak.

zou het temaken kunnen hebben omdat we veel geklust hebben? of misschien door de eisprong of misschien zwanger? het is nog vroeg om te testen. zit nu geloof ik op dag 18 van mn cyclus. ik ben tevens in mijn eerste pilvrije cyclus. hoop dat je me kan helpen. hihi

liefs Dina

Share This Page