20 minuten rijden en ongeveer 25 minuten met de fiets. KDV ligt naast mijn werk en op 5 minuten van dat van Treesman. We hebben bewust hiervoor gekozen ipv het KDV in de straat, omdat ik dan borstvoeding tijdens werktijd kan geven, we een beter gevoel bij dit verblijf hebben en ons huidige woning te koop staat en we geen idee hebben waar we over een jaar bijv. wonen.
ons kdv ligt op het einde van de straat nog geen 2 minuten lopen. (en dan nog werd ze van de winter soms met de auto weggebracht want dan kon ik door naar m'n werk)
Hier zit het kdv op ong 15 minuten lopen. Maar hebben geluk dat we niet met werktijden zitten, anders had dit kdv niks voor ons geweest ivm breng en ophaal tijden !
Zo'n 10 min lopen van huis... Wel een half uur van mijn en mijn man's werk... Kan ook kdv in de buurt nemen van mijn werk, heeft hij minder lange dagen (nu van kw voor 8 tot half 6)... Maar vond het leuker dat hij vriendjes in de buurt kreeg... En niet op 40 km afstand, want die zie je dan toch niet meer...
Wij wonen ongeveer 5 minuten lopen bij het kdv én de psz vandaan. Soms breng ik ze er lopend heen, want je kunt er op dit moment moeilijk parkeren. En soms ga ik toch met de auto, want het ligt ook op de route naar mijn werk.
5 minuten lopen van ons huis. Het zit naast de basisschool van onze oudste 2. Beter kan dus eigenlijk niet.
45 minuten van huis, maar 5 minuten van mijn werk. En dat leek me wel zo praktisch. Als er iets aan de hand is of dergelijk ben ik er zo. Enigste wat lastig is is wanneer ik een keer vrij ben en meisje toch naar het KDV gaat. Danmoet ik dus 1.5 uur op en neer rijden.
Het kdv zit 5 minuten fietsen van huis af. Het ligt niet op de route, want als we naar het werk fietsen komen we bijna weer langs ons huis. Maargoed vanaf het kdv is het 10 minuten naar het werk fietsen dus het is allemaal heel goed te doen.
Mijn gastouder zit op 45 min rijden van mijn huis afstand. Maar wel 5 min van mijn werk (en op de route). Enige nadeel is dat wanneer ik een late dienst heb, mijn man Thijs moet ophalen.
Het kdv is 3 km bij ons vandaan en ligt niet op de route. Maar ik rij 110 km naar mijn werk dus die 6 km maak ik me niet zo druk om
Ons kdv ligt zo'n 10km bij ons vandaan en helemaal uit de richting! Maar we zijn daar omdat we de leidsters/eigenaressen al goed kenden dus.
Ongeveer 10 minuutjes rijden per auto en aardig op de route naar de snelweg, dus met de auto is het goed te doen. Het is alleen een probleem wanneer mijn man de auto mee heeft en ongunstige werktijden heeft (hij werkt onregelmatige diensten), dan moet ik mn zoontje brengen en halen met de fiets en dan met de trein naar mn werk. Het is een klein kwartiertje fietsen, wat niet zo ver is. En we hebben een fietskar aangeschaft daarvoor. Maar het probleem is vooral dat ik mn fiets met fietskar niet bij het station kan stallen, waardoor ik eerst 15 minuten naar het kdv moet fietsen, dan 15 minuten terug naar huis, fiets wegzetten en dan weer 10 minuten lopen naar het station En s avonds in omgekeerde volgorde..