hoe ver wonen jullie bij de opvang vandaan??

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door joseetje26, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

20 minuten rijden en ongeveer 25 minuten met de fiets. KDV ligt naast mijn werk en op 5 minuten van dat van Treesman. We hebben bewust hiervoor gekozen ipv het KDV in de straat, omdat ik dan borstvoeding tijdens werktijd kan geven, we een beter gevoel bij dit verblijf hebben en ons huidige woning te koop staat en we geen idee hebben waar we over een jaar bijv. wonen.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het KDV zit op 8 kilometer van ons huis en ik werk er schuin tegenover. Ideaal!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

20 min fietsen naar het kdv en vanaf daar weer 20 min naar mijn werk.

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    5 minuutjes lopen van huis :D

Ik voel me zo gelukkig dat dit ons is gelukt!

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ons kdv ligt op het einde van de straat nog geen 2 minuten lopen. (en dan nog werd ze van de winter soms met de auto weggebracht;) want dan kon ik door naar m'n werk)

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ongeveer 15 min met de auto maar het is op de route naar mijn werk

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier zit het kdv op ong 15 minuten lopen. Maar hebben geluk dat we niet met werktijden zitten, anders had dit kdv niks voor ons geweest ivm breng en ophaal tijden ;)!

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    kleine 5 minuten met de auto en op de route naar de snelweg dus naar mijn werk ;)

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Zo'n 10 min lopen van huis...
    Wel een half uur van mijn en mijn man's werk...
    Kan ook kdv in de buurt nemen van mijn werk, heeft hij minder lange dagen (nu van kw voor 8 tot half 6)... Maar vond het leuker dat hij vriendjes in de buurt kreeg... En niet op 40 km afstand, want die zie je dan toch niet meer...

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij wonen ongeveer 5 minuten lopen bij het kdv én de psz vandaan. Soms breng ik ze er lopend heen, want je kunt er op dit moment moeilijk parkeren. En soms ga ik toch met de auto, want het ligt ook op de route naar mijn werk.

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

5 minuten lopen van ons huis. Het zit naast de basisschool van onze oudste 2. Beter kan dus eigenlijk niet.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    45 minuten van huis, maar 5 minuten van mijn werk. En dat leek me wel zo praktisch. Als er iets aan de hand is of dergelijk ben ik er zo. Enigste wat lastig is is wanneer ik een keer vrij ben en meisje toch naar het KDV gaat. Danmoet ik dus 1.5 uur op en neer rijden.

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Het kdv zit 5 minuten fietsen van huis af. Het ligt niet op de route, want als we naar het werk fietsen komen we bijna weer langs ons huis. Maargoed vanaf het kdv is het 10 minuten naar het werk fietsen dus het is allemaal heel goed te doen.

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn gastouder zit op 45 min rijden van mijn huis afstand. Maar wel 5 min van mijn werk (en op de route). Enige nadeel is dat wanneer ik een late dienst heb, mijn man Thijs moet ophalen.

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Het kdv is 5 minuten van ons huis vandaan, maar werk er ook dus dat is helemaal makkelijk.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het kdv is 3 km bij ons vandaan en ligt niet op de route. Maar ik rij 110 km naar mijn werk dus die 6 km maak ik me niet zo druk om :)

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het ligt op 5 minuten lopen en 1 minuut fietsen. Heerlijk!

Pim

18. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ons KDV zit op 5 minuten lopen. Ideaaaal.

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ons kdv ligt zo'n 10km bij ons vandaan en helemaal uit de richting! Maar we zijn daar omdat we de leidsters/eigenaressen al goed kenden dus.

20. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer 10 minuutjes rijden per auto en aardig op de route naar de snelweg, dus met de auto is het goed te doen.

Het is alleen een probleem wanneer mijn man de auto mee heeft en ongunstige werktijden heeft (hij werkt onregelmatige diensten), dan moet ik mn zoontje brengen en halen met de fiets en dan met de trein naar mn werk. Het is een klein kwartiertje fietsen, wat niet zo ver is. En we hebben een fietskar aangeschaft daarvoor.

Maar het probleem is vooral dat ik mn fiets met fietskar niet bij het station kan stallen, waardoor ik eerst 15 minuten naar het kdv moet fietsen, dan 15 minuten terug naar huis, fiets wegzetten en dan weer 10 minuten lopen naar het station :( En s avonds in omgekeerde volgorde..

Deel Deze Pagina