zou het kunnen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sandy25, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Ik heb nog 9 dagen te gaan om te testen. Ik heb een beetje kramp in mn onderbuik wat een beetje doortrekt naar mn liezen. Verder heb ik veel dorst, vanochtend leek het net of ik hele zachte borsten had, maar kan ook verbeelding zijn, een beetje humeurig. Mn afscheiding is normaal niet extreem veel en het is een beetje wittig.

Zou het misschien kunnen.... 9 dagen duren zoooooo lang.

groetjes

2. music4life

music4life Niet meer actief

ja probeer het meid
    ik heb het ook gedaan hoor ..omdat ik geen idee had waneer ik ongi moest worden ..had wel mijn ei gevonden ,,,en bijna 2 weekjes erna getest

3. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hai,

voelde jij bepaalde dingen. ik heb zo'n gevoel alsof ik ongesteld moet worden zware onderrug.

Nog gefeliciteerd trouwens.

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Ik help het je hopen maar ik weet uit ervaring dat je lichaam je vreselijk in de maling kan nemen! Ik voelde altijd van alles en toen ik echt zwanger was voelde ik helemaal niks!

Nogmaals ik hoop het voor je!

Liefs

5. Paula0305

Paula0305 Actief lid

Jan 13, 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Laat je niet te snel gek maken zou ik zeggen.
    Ook ik heb ervaren dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Vorige maand 5 dagen overtijd, terwijl ik het altijd heel regelmatig was. Ontpillen noemen ze het geloof ik... en nu weer overtijd dus :(

Maar ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Maar het wachten vind ik ook echt een verschrikking, maar er zit echt niets anders op vrees ik!

Succes X

Share This Page