is het normaal dat alles minder wordt?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lelie4, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger en ben erg beroerd geweest. Nu wordt alles lanzaam aan minder. Mijn misselijkheid is nog maar af en toe, mijn borsten doen minder zeer en mijn darmen lijken iets minder opgezet (jammer dat ik nog wel steeds geopstipeerd ben :( ). Nu maak ik me natuurlijk gelijk zorgen want die kwaaltjes waren zo'n fijne ;) bevestiging van mijn zwangerschap! Ik heb het hartje vanmorgen nog geluisterd en dat klonk prima (voor een leek dan) Volgens mij kon ik het ook horen bewegen..soort geplop!

Moet ik me nou zorgen maken om die afnemende kwaaltjes of gewoon blij zijn dat het weer wat beter gaat?

Alvast bedankt!

Kus

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heey heey

Je hoeft je geen zorgen te maken.Ik ben nu bijna 15 weken en mijn kwaaltjes zijn ook minder.Misselijkheid heb ik nog maar weinig last van, gevoelige borsten heb ik af en toe alleen tepels zijn nog wat gevoelig.Je gaat nu wat andere dingen krijgen.Ik kreeg met 11 weken last van een grote verhuizing binnen.Drukkende blaas en het gevoel dat je heel vaak moet plassen af en toe een zeurende pijn in je onderbuik ( das je baarmoeder die aan het groeien is) en ik had als ik s'ochtends wakker werd en ik ging op me rug liggen (nu nog) een bobbel op me buik wat je darmen zijn die je baarmoeder aan de kant drukt en als je dan op je rug ligt je dat echt gewoon ziet :D
    Dus ik zeg maak je niet druk ;)

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    ik probeer me ook niet al te druk te maken :)! Ik ben heel lang bezig geweest zwanger te worden (meer dan 5 jaar) En ik ben nog nooit zo onzeker geweest als nu!

In ieder geval bedankt voor je geruststelling!

Kus

4. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

maak je geen zorgen :D het grote genieten begint nu :) de middelste 3maanden zijn de mooiste dus geniet ervan :D

liefs

Deel Deze Pagina