Dankjewel, wat lief!! En wat geweldig om te zien dat jij alweer 29 weken zwanger bent Gaat alles goed?
Ja het gaat best goed (weinig kwaaltjes), ze bleek alleen vorige week erg klein (percentielen hoofd en buikje tussen 0,4 en 4,3) dus dat vind ik dan best spannend. Maar m’n gyn is gelukkig heel positief en ik voel haarlok goed. Hoe gaat het eerste trimester jou af? Altijd weer spannend hè! Zeker nu in deze tijd met ook minder controles etc?
Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt! Gelukkig is je gynaecoloog gewoon positief, dat is goed nieuws Soms zijn kindjes natuurlijk ook ‘gewoon’ wat kleiner. Krijg je binnenkort nog een groeiecho? Gaat hier goed hoor! Heb ook deze keer een medische indicatie, dus loop bij de gynaecoloog, dus vooralsnog geen ‘last’ van minder controles oid Best pittig deze keer met veel misselijkheid (best lastig met 2 peuters om je heen...) maar gelukkig is de 10 weken nu in zicht, dus hopelijk is het ergste gauw voorbij
ja met 31 weken weer eentje en verwacht eigenlijk dat ik er nog wel meer ga krijgen daarna. Mijn placenta ligt ook nog bij de uitgang dus dat moeten ze ook nog in de gaten houden. Waarom ben jij medisch? Dat klinkt zeker als pittig, dan kom je wei ik aan rust toe! Ik hoop da5 je misselijkheid snel over is!
Fijn dat ze je goed opvolgen! Hoge bloeddruk (ook buiten de zwangerschappen om), slik daar ook medicatie voor
Zo, om ‘m af te sluiten Vandaag de termijnecho gehad en 3 dagen vooruitgezet. Vandaag dus 11+6 en 14nov uitgerekend. Was dus bij de eerste test 3+5 en 3+6 bij aanmaken van dit topic