Steken in stuitje liezen, en vagina.. indalingspijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hallo Dames

Ik heb zo`n verschrikkelijke steken in en op m`n vagina en ook m`n liezen en m`n stuitje trekt het doorheen.. Is dit indalingspijn?

heb t idee dat soms m`n bekken breken en m`n buik scheurt! zo`n druk komt er dan op.. :( Ons ukkie is wel heeel lekker beweeglijk!

Graag reacties.. Groetjes Danielle

2. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Dit komt idd door de indaling van je kindje. Ik heb precies dezelfde klachten. Mijn kindje is al volledig ingedaald, maar doordat ze af en toe haar hoofd probeerd te bewegen krijg ik ook die (enorme fijne) steken in mijn vagina.

3. matje

matje Niet meer actief

ik heb precies dezelfde 'klachten'
    ik vroeg me alleen af of het niet te vroeg is

x

4. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Nee hoor...ik heb begrepen dat je kindje vanaf de 30e week al kan gaan indalen. Vaak dalen kindjes in en vervolgens weer uit om later alsnog in te dalen. Indaling heeft ook niks te maken met wanneer je kindje geboren gaat worden...je kunt dus nog makkelijk 2 weken overtijd lopen.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ matje we lopen op 1 dag na gelijk ;)

@Babylicious08 bedankt voor je antwoord! ff doorbijten dus haha

groetjess

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Had ik toen ook hoor....
    is idd het indalen van het kindje...

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

iemand enig idee hoe lang dit duurt? en wat je evt aan de pijn kan doen? heb echt t idee dat mn bekkenbodem scheurt zo`n kramp af en toe..!

groetjess

8. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Had ik ook toen die van mij indaalde, toen zat hij al best diep. Helaas kunnen ze er nog uitkomen en zat hij vorige week helaas ietsje minder diep, maar nog wel de goed kant op!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik moet woensdag na de vk en dan zal ik wel horen of ons ukkie is ingedaald! :D

groetjess

Deel Deze Pagina