Hoi Ik heb deze week mijn eerste echo gehad bij de verloskundige. volgens mijn telling was ik toen 8 weken en 4 dgn, de verloskundige berekende dezelfde tijd. Ik heb normaal echt een regelmatige cyclus van 31 dgn. Nou komt t ik kreeg een inwendige echo.. en het hart klopte! maar ze kon niet meten hoever ik was.. toen ze t probeerde bleek ik een week of anderhalf minder ver te zijn?! Ik weet niet of die een goed teken is, ze zei dat t aan het echo-apparaat lag. die was wat ouder, en een beetje wazig zei ze! nou goed daar schiet ik niks mee op he! kan ik nu gewoon denken dat ik gewoon 8 wkn en 4dgn ben, of moet ik afwachten? zou er misschien iets niet goed zijn met t vruchtje dat de meting niet goed ging? liefs onzekere pollewop
Hoi pollewop, Ik begrijp je onzekerheid heel goed en ik neem aan dat ze volgende week of over twee weken nog een echo maken? Ik denk dat het kindje niet gunstig lag om goed gemeten te worden. Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar wacht die volgende echo af, ik denk dat het puur aan de apperatuur of aan de ligging van je kindje lag. Sterkte Imke