Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Het is toch gelukt gaan we hier gezellig verder :D

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Gevonden! Gezellige kerst allemaal? Timo heeft zijn eerste ijsje op, groot succes!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey! Ben ik ook weer!
    Hier ook gezellig gehad. Mijn broer met vriendin zijn blijven eten, lekker gourmet gedaan. Micah heeft alleen niets gegeten (2 stukjes stokbrood) want hij heeft al twee dagen vreselijk last van zijn doorkomende kiezen onder...
    En Ryano wel lekker gegeten en daarna nog even gespuugd en toen nog lekker een toetje gegeten... Whahahaha...
    Morgen mijn oma te eten.

Fijne avond meiden!

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #4 Meikie, 25 dec 2012
    Laatst bewerkt: 25 dec 2012
    Hey meiden,
    Ondanks dat ik er niet meer zoveel ben, wil ik jullie toch nog even fijne kerstdagen wensen!!!!
    Wij genieten hier heerlijk met ons geweldige mannetje.
    Gisteren wezen wokken, jordy gedroeg zich voorbeeldig. Vandaag met de pannekoekenboot wezen varen en brunchen. En ook hier was hij erg lief. Vanavond voor het slapen gaan wel even huilen, is niet zo gek natuurlijk na al die indrukken.....
    Vandaag heeft ie van opa en oma een zandbak met speelgoed gekregen, is hier helemaal blij mee, wilde alleen nog maar in de zandbak hahaha, gelukkig zit er nog geen zand in hihihi

Nou meiden, tot snel!
    En geniet van jullie kanjers!

Oja, meneertje wandelt inmiddels de hele kamer door hihihi En hij is zo trots op zich zelf!!!

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Gevonden!

Ook hier een heerlijke kerst. Ben er na de kerst weer.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb m ook gevonden :)
    hier bij schoonouders gegeyen en egslapen en yanna was weer een engeltje. is wel lekker dr willetje aan t laten zien, maae dat is alleen maar op een leuke manier op dit moment :)
    fijne kersy nog verder!

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Ja ik heb jullie ook weer gevonden!
    Heb een heerlijke kerst gehad ondanks alle zieken in de fam.
    Gister weer heerlijk in eigen bedje geslapen en kunne klussen.
    Nacht er voor was drama met j, net op mn alles vruchtbaarste dag natuurlijk.
    Naja we zullen wel zien!
    @dolfijntjes gaan jullie ook voor een brusje?
    @meikie, wat goed!leuk he dat gedreutel.
    @sahi, ja toen ze die cadeaus zag was ze niet meer te houden alles werd gescheurd. Tot ze t hobbelpaard zag en t theeservies had uitgepakt. Toen intresseerde haar niets meer.
    @karine, vervelend dat weinige eten. J heeft er ook last van. Zit een enorme bult op haar tandvlees. Hopen dat ze snel doorkomen!
    @eb, lekker he zon ijsje. J heeft vorig jaar kerst al stiekum ijs gehad en is een echt ijsmonster.
    @all tot na de kerst!

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eerste kerstdag was gezellig. 's middags heerlijk All you need is love gekeken (hahah en jawel na wat kippevel momentjes heb ik het prima droog kunnen houden hoor) Lekker gegourmet, L. slaapt momenteel erg veel. Vanmorgen was het weer 10u. Vakantie is dus op en top tot rust komen. Verder lijkt hij tot nu toe ook geen last van de prikjes te hebben.
    Vandaag na mijn ouders, lekker eten. Hebben voor beide Opa's en Oma's een kerstpakket gemaakt voor de goeie zorgen voor L. het afgelopen jaar. Nu al zin om het ze te geven.
    Fijne dag allemaal!

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoii.
    Ff een snelle zwaai! Het is hier fantastisch!
    Ben er de 31e weer!

Fijne kerst meiden!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mbtc; wij zijn weer thuis en t hekje gaat helemaal goedkomen :) heel eeg bedankt!
    hopen dat t deze keer raak is!!!
    Babyr: lekker genieten daar!

wij hebben een ropnacht gehad, maar ben nog steeds moe... toen ik wakker werd voelde het 3u s nachts, maar het was toch echt 9u s ochends. wat zou day toch zijn , die vermoeidheid....

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, mooi! Y heerlijk geslapen onderweg?
    @hier heerlijk pyjamadagje gehad. (Sorry sahi zag er niet zo charming uit ;p)
    J heeft alleen niet zoveel gegeten vandaag word er af en toe een beetje gek van. Maarja dan maar een pyjamapapje er in wel zo toepasselijk op ons pyjamadag.
    Fijne avond allemaal, morgen allemaal weer werken?

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mbtc nee gaan nog niet voor een brusje. In augustus denk ik weer. Ik zou het namelijk leuk vinden als de 2e ergens in het voorjaar is. We zijn druk aan het klussen op zolder om daar een kamer van te maken. Hopelijk is het bij jullie snel raak. Nu nog ff afwachten lees ik wel.

@hier, net thuis. Vanmiddag hebben we eerst een kertwandeling gedaan. Vanavond Hebben heerlijk gegourmet bij so. Mirthe heeft ook zo lekker gesmuld. Had haar nog op bed gelegd maar ze vond het te gezellig dus maar bij ons pakjes uitpakken. Ze heeft een Fleecekleed van minnie gekregen (nog uit Parijs), een puzzel en een houten treintje met blokjes waarop letters en plaatjes staan. Echt super leuk. Dus net lekker gedoucht (rook en stank vrij) en lekker met de benen op de bank

Heb verder wel gelezen hoor. Maar weer het niet meer (via foon)

@all, fijn dat jullie de oktober mama's weer hebben gevonden. Fijne avond iedereen

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames...

hier weer terug in het land, hier kerstavond gevierd bij mijn ouders, Elke lag al op bed bij kadootijd maar werd wel 1 keer wakke,r dus toen maar 1 kadootje gedaan, had ze er nog over voor de ochtend. Was een stuk rustiger. Heeft dieren"popjes" gekregen en van ons een houten puzzel met boerderijfiguren...kadoos en avond waren erg geslaagd. Dag erna nog naar mijn grootouders gegaan en vandaag naar familie van manlief...3 dagen achter elkaar goed gegeten en gevierd dus!! Nu lekker met voetjes op de bank Shrek kijken!

Sinds gisteren is Elke ook aan het lopen!! Eerst nog heel twijfelachtig paar stapjes maar gaat vandaag al stuk beter, ze gaat nu ook al echt de richting op welke ze zelf interessant vind, onafhankelijk of daar iemand staat om haar "op te vangen" zeg maar, supertrots hier dus natuurlijk ;)

@all: iedereen leuke feestdagen gehad lees ik, alles wel gelezen maar niet helemaal opgeslagen...ga vanaf hier weer mee reageren!

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Prutsje meld zich ook!

Hier gisteren aangekomen in groningen, eerst getafeld en gegeten bij so en daarna vertrokken naar t noorden. We waren er om 0.10 ;)
    Vandaag eerst rustig in de pyama gedaan, ontbijt, bankhangen, filmpje voor de kids. Daarna naar mijn oma in het verzorgingstehuis en thuis lekker gegeten, stoofpeertjes met hamlapjes en krieltjes.
    Gewoon niet te gek gedaan. Nu genieten van de dagen in het noorden.

Kids nog wel wat kados gekregen, ze vonden het leuk! Xavi kreeg een 'jack in a box' en hij vind het geweldig :D

latersss!

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Goede morgen dames

Zo alweer nummer 3 gaat weer snel!!!

Had wel mee gelezen maar geen tijd om te reageren druk met visite ;)

Kom vanavond wel even uitgebreid reageren vandaag heb ik
    ga ik iets doen met de meiden want Jairo gaat na kdv dus ga lekker zwemmen !!!!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Elke ook aan t lopen, wat knap!

allemaal een geslaagde kerst zo te lezen :)

yanna net op t kdv gedropt en ik ga vandaag shoppen met mn vtiendibnetje en vanavond lekker uit eten enzo. papa gaat lekker met yanna vanavind ten, heeft r helemaal zin in :)

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen, dat was kerst alweer! Wij zitten nog uit te buiken bij mijn schoonouders, daar zijn we blijven slapen.

Case closed, ben gisteren ongesteld geworden. Jammer en eindelijk. Geeft wel rust voor de rest van de kerstvakantie.

Maar we hebben een nieuw onderwerp gevonden om over te piekeren ;): we hebben gisteren besloten ons huis te verkopen en op zoek te gaan naar iets nieuws. We groeien uit ons kleine, schattige huisje. Een tweede kan erbij, maar of we dan nog kunnen ademhalen is de vraag... Hebben een goed gesprek gehad met mijn schoonouders, die zijn altijd zo heerlijk praktisch, en zijn tot de conclusie gekomen dat de enige reden is om het nu nog niet te doen, het GEDOE is. Maar als we het nu niet doen wordt het pas over een jaar of twee als baby-to-be ietsjes ouder is. En dan is het nog veel meer GEDOE want dan heb je twee van die hummels.

Dus leuk leuk we gaan op zoek naar een groter huis! Wel gewoon bij ons in de buurt, want we wonen hier heerlijk.

Zo even een ommetje lopen en dan naar huis terug!

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahaha...zat ik deze morgen samen met manlief in de wachtkamer bij de VK...heb ik morgen pas afspraak, gelukkig kwam ik er na 15 minuten al achter!!
    Toch een beetje chaos in mijn hoofd met momenten hoor...nu weer aant werk, dus straks ff wat uitgebreider reactie...

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo te horen heeft iedereen heerlijk genoten van de kerstdagen. Wij ook!
    We hebben een heel mooi kerstkado gekregen namelijk :D.
    We zijn zwanger! :D

echt totaal niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren, 2x onbeschermd en hoppa het is raak. Dat was met Davey toch wel effe heel anders (13 maanden op hem gewacht).

20. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Wherona!!! Gefeliciteerd!! :)
    Hoever zijn jullie nu al??

Deel Deze Pagina