hoe veranderen voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ml80, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hallo,

Ons zoontje krijgt nu 5 scheppen Nutrilon Forte en 4 schepen Nutriton. (fles van 165) Hij is erg hongerig, maar dit lijkt nog niet voldoende te zijn.
    Omdat ik goede dingen heb gehoord over Friso extra heb ik die vanavond gekocht. Maar hoe kan ik het beste veranderen, in stap voor stap?
    Moet er dan ook nog nutriton in?

Bedankt, Groetjes!

2. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    niemand?

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik heb geen ervaring met friso extra maar met wisselen van voeding wel.
    Mijn zoontje is 2 weken geleden overgestapt van HA nutrilon naar nutramigen ivm zijn waarschijnlijke kma en dat heb ik gewoon in 1x gedaan. De KA zei dat sommige kindjes het heel vies vinden en dat je dan langzaamaan over moet stappen en dat sommige het gewoon accepteren. Ik had, eindelijk een keer, mazzel. Heb het gewoon geprobeerd en hij dronk de fles in ene keer leeg! zonder een vies gezicht te trekken (want het ís vies!). Anders moest ik eerst half om half doen en dan de volgende dag 1/3 om 2/3 en daarna gewoon over dus het kan best snel.
    Succes!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik ben in het begin een aantal keer overgestapt naar andere voeding, gewoon zo in 1 keer. Ik had niet het idee dat mijn zoontje er iets van merkte. Ik zou gewoon in 1 keer proberen. De voeding verschillen echt niet veel van elkaar vooral dezelfde soort voedingen. In jouw geval gaat het om dezelfde soort voeding, voor hongerige babies.

succes

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben alleen over gestapt van merk en had normaal.
    heb de eerste 2dagen (op een fles van 180cc) 5friso en 1bonbebe. en zo per 2dagen 1schepje bonbebe erbij en 1schepje friso eraf. dat was de planning, maar we zijn het toen iets sneller gaan doen omdat het pak aardig opschoot en ik geen nieuwe wilde kopen.
    hier dus stapje voor stapje.

liefs doris

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik gebruikte eerst nutrilon hypoallergeen en ben in 1 keer overgestapt op friso standaard en daana gaan mengen met friso comfort en nu gebruik ik friso comfort gemengd met friso extra. Ik heb de verandering niet echt gemerkt, wel aan de ontlasting, verder niet! Volgens mij is het het beste om in 1 keer over te stappen op een andere voeding! Succes

Deel Deze Pagina