Hoe verassen jullie je man met vaderdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendysunny, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

ik ook niet behalve een bosje bloemen...zoonlief gaat wat maken op school en daar blijft het bij...

2. tulip

tulip Niet meer actief

hier wel cadeautjes hoor. Sowieso een zelfgemaakt knutseltje, weet alleen nog niet wat en ze maakt iets op het kdv. Het cadeautje heb ik al in huis. Beugels om het fietsstoeltje aan zn mountainbike vast te maken.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij doen niet op vaderdag, later zal J. wel wat op het kdv maken en dat is leuk genoeg.

Mijn vade krijgt traditiegetrouw een fles berenburg oid.

4. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    t shirt van sColors, met nr1 papa erop

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht ook al verRassen? hahaah

Ik bestel een t-shirt bij Simply Colors (voor papa).
    Knutselen doen we deze keer niet. We zitten dan net in de verbouwing van ons nieuwe huis (en dat moet met 3-4 wk klaar).
    Hij had voor mij heel lief geknutseld met de jongens en 3 pandora bedels gekocht dus ik doe wel iets :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daar gaat het toch ook eigenlijk om, alleen om een knutselwerkje.
    Wij hebben in principe de afspraak om niks te kopen (vind ik gewoon niet nodig).
    Ik vind juist de knutselwerkjes en een kopje koffie op bed het gezellige van moeder- of vaderdag. Een dagje voor papa of mama hoeft niet alleen te kunnen bestaan door cadeautjes. We gaan juist vaak iets leuks doen (kinderboerderij - zwemmen).
    Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Hij krijgt dat shirt omdat ik de knutseldingen heb ingepakt en we echt hard aan de slag moeten straks.
    Maar ik zie dat er straks meer papa's met dat shirt lopen hahaha

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De kids maken wat leuks op de opvang.
    Daarnaast denk ik dat we een mooie brievenopener voor hem gaan kopen. Die bij zijn mooie parker pen in het doosje kan.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wil mijn man nog niet kwijt dus ik zal hem nooit zelf veRAssen.

Hopelijk volgend jaar kan ik hem verrassen...

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    mijn man krijgt een ontbijtje op bed. En hij koopt voor Pepijn altijd polos van RL en nu koop ik voor vaderdag dus een babymaatje voor Pepijn en een grote maat voor hemzelf. En van Florine krijgt hij denk ik een luchtje.

10. MissT

MissT Niet meer actief

Ik wil ook wel iets geven voor mijn lief (aanstaande papa) :) ik heb van hem ook al iets moois gehad.
    Maaaaaaaaaaar ik weet niet wat.. dus als iemand tips heeft.. ;) gewoon een kleinigheidje..

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau zal vast wel wat leuks gaan maken bij de opvang :)
    Ik zal er zelf niet veel aan doen, misschien een kleinigheidje.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vorig jaar heb ik een mooie foto gemaakt van onze dochter die toen voor het eerst in haar zwembadje zat te spelen en deze laten afdrukken op een groot canvas doek...

nu met 2 prachtige dochters en sinds vandaag de oudste naar de peuterspeelzaal gaat zal ze vast een mooi knutselwerkje gaan maken voor papa... en vanuit mijn jongste zal ik dan nog een mooie foto van hun samen aan mijn man geven voor op de zaak....

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    voor de moeders die iets willen knutselen..Bij het kruitvat heb je nu voor 3 euro een setje om een hand of voet afdruk te maken!! En papa krijgt dan van ons of een naam bordje voor bij de deur of een mooie foto op canvas van zijn zoon!

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ga hem een boormachine geven.

Mijn moeder heeft nl een prachtig geboorteschilderij geborduurd toen Sven geboren werd en het hangt nog steeds niet, maar ligt hier al wel weken op de kast. Zonde!!
    En mijn vriend vergeet telkens om even aan de buurman de boormachine te vragen.
    En aangezien het wel handig is om een boormachine in huis te hebben, koop ik die.

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hahaha!! Nou je het zegt zijn accuboor is kapot!!!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga met Tygho op een canvasje verven.
    Een mooi schilderij speciaal voor papa voor in het trappegat in ons nieuwe huis!

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hij krijgt van L. een kadobon om een tatoo te laten zetten op zijn linkerarm met haar naam. (Hij heeft op zijn linkerpols in chinese tekens staan : Puur verlangen), en dan komt haar naam er dus boven.

En van mij een ontbijtje. En dat was het...
    Ik kreeg met moederdag een ontbijtje en een fotoketting.

18. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

ik lees even mee

19. Trees

Trees Niet meer actief

Ik denk dat ik hem op een fijn avondje uit ga verrassen. Lekker uit eten en een biosje/ theater pakken. Wordt waarschijnlijk de laatste keer met zijn tweetjes en de maanden na de bevalling zal het hier wel niet van komen.

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Met een hopelijk gezonde zoon! :D

Deel Deze Pagina