Krampjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meis28, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gisteravond toen ik naar bed ging voelde ik wat menstruatie achtige krampjes, heb het wel vaker heel eventjes gevoeld laatste tijd maar dat was zo licht dat het bijna niet te noemen is (was soms op het werk bijv.). Kan dit bandenpijn zijn? Ik vond het een beetje een eng idee dat gevoel! Heel erg was het niet maar gisteravond hield het wel zo´n 10 minuten aan terwijl ik gewoon lag. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb eerder nooit wat gevoeld of last ergens van gehad.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Bandenpijn steekt meer, vanaf je buik naar je benen toe. Vanuit je schaambot. Ik heb sinds 2 dagen aardige menstruatiepijn. Dat ga ik vandaag ff melden bij de gynocologe. Ik zal je ff een update geven als ik terug ben.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Vanaf 20 weken maakt je baarmoeder een flinke groeispurt, meestal groet je buik ook echt na deze periode.
    Dus de kans is groot dat je je baarmoeder voelt

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Misschien is dat het wel idd, het houdt iig niet aan en het is ook geen erge pijn of langdurig. Het zal vast bij het groeien horen! Maar houd het wel even in de gaten, mocht ik het elke dag voelen bijv.meld ik het volgende week wel even bij de VK. Weet jij al wat het is Rietje?

5. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Zou ook een blaasontsteking kunnen zijn misschien?

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De gynocologe heeft er geen enkele aandacht aan besteed. Heeft me helemaal niet eens verteld wat het zou kunnen zijn :O Ik heb wel een link gevonden op internet Baby Op Komst Menstruatie-achtige buikpijn
    Daarin staat dat het groei pijn kan zijn of een eventuele urineweg infectie

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, ik zal het maandag even melden bij de vk en dan kijken wat zij ervan zegt!

Deel Deze Pagina