Wij gaven ons meisje voorheen nog altijd rond een uur of 19.00 een klein flesje opvolgmelk. Maar we zijn er vanavond mee gestopt. Ze slaapt nu nog steeds lekker dus ik denk dat het wel goed gaat. Tot welke leeftijd gaven jullie die late fles nog? 's Ochtends krijgt ze trouwens nog wel steeds een flesje opvolgmelk en een boterham.
hier krijgt ze die nog steeds (is net 10 mnd) en zolang ze die op drinkt blijf ik die ook gewoon geven, zodra ze die niet of nauwelijks meer zou drinken vindt ik het tijd genoeg om daar mee te stoppen.
ik geef die rond een uur of 22 uur. om 19 uur slapat ze net een uurtje, om haar dan al weer wakker te maken voor een flesje lijkt me niet handig en rond 22 uur wordt ze er zelf voor wakker
Met een maand of 9 zijn wij ermee gestopt. Ze eet goed haar warme hap en daarna nog een toetje. Dus die fles hebben we toen weggelaten.
Wij nog steeds Nu is het wel warme halfvolle melk. Maar het is echt het afsluiten van de dag. C slaapt nu nog voor het avondeten, en gaat dus zo'n 2a3 uur na het avondeten naar bed, dus dan is het wel lekker om nog even wat drinken/warms in je maagje te krijgen. Als hij al om 7 uur naar bed zou gaan, dan zou het fles waarschijnlijk wel verdwijnen. Maar daar doet C niet aan
Wij geven m ook nog steeds, maar ze "vragen er ook echt om" en kunnen qua toetjes weinig hebben ivm koemelkallergie...
Jelle krijgt nog steeds een papfles om 19.00... En ik denk ook niet dat we er voorlopig vanaf komen.. Hij drinkt hem nog zo gretig leeg... Hij eet een flinke warme maaltijd en een toetje, en dan heeft hij echt genoeg, soms laat hij zelfs een gedeelte van zijn toetje staan... Maar die fles is hem heilig.. Ik zie wel... Hij geeft het vanzelf wel aan, denk ik. Zo is het tot nu toe bij alles gegaan...
Hier ook nog steeds die late fles, moet ik er bij zeggen dat zijn avond eten echt als een ramp gaat de laatste weken dus hij heeft hem ook echt nodig. Zolang hij nog leeg gaat vind ik het prima
Sanne krijgt ook nog een fles tussen 19.00/19.30 uur. Ze drinkt hem nog steeds leeg en zolang ze dat doet geven wij hem.