Tot welke leeftijd gaven jullie een late fles? (plm 7 uur?)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Babs1977, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wij gaven ons meisje voorheen nog altijd rond een uur of 19.00 een klein flesje opvolgmelk. Maar we zijn er vanavond mee gestopt. Ze slaapt nu nog steeds lekker dus ik denk dat het wel goed gaat.
    Tot welke leeftijd gaven jullie die late fles nog? 's Ochtends krijgt ze trouwens nog wel steeds een flesje opvolgmelk en een boterham.

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    hier krijgt ze die nog steeds (is net 10 mnd) en zolang ze die op drinkt blijf ik die ook gewoon geven, zodra ze die niet of nauwelijks meer zou drinken vindt ik het tijd genoeg om daar mee te stoppen.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik geef die rond een uur of 22 uur. om 19 uur slapat ze net een uurtje, om haar dan al weer wakker te maken voor een flesje lijkt me niet handig en rond 22 uur wordt ze er zelf voor wakker

4. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Met een maand of 9 zijn wij ermee gestopt. Ze eet goed haar warme hap en daarna nog een toetje. Dus die fles hebben we toen weggelaten.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij nog steeds :) Nu is het wel warme halfvolle melk. Maar het is echt het afsluiten van de dag.
    C slaapt nu nog voor het avondeten, en gaat dus zo'n 2a3 uur na het avondeten naar bed, dus dan is het wel lekker om nog even wat drinken/warms in je maagje te krijgen.
    Als hij al om 7 uur naar bed zou gaan, dan zou het fles waarschijnlijk wel verdwijnen. Maar daar doet C niet aan

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Wij geven m ook nog steeds, maar ze "vragen er ook echt om" en kunnen qua toetjes weinig hebben ivm koemelkallergie...

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Jelle krijgt nog steeds een papfles om 19.00... En ik denk ook niet dat we er voorlopig vanaf komen.. Hij drinkt hem nog zo gretig leeg... Hij eet een flinke warme maaltijd en een toetje, en dan heeft hij echt genoeg, soms laat hij zelfs een gedeelte van zijn toetje staan... Maar die fles is hem heilig.. :) Ik zie wel... Hij geeft het vanzelf wel aan, denk ik. Zo is het tot nu toe bij alles gegaan... :D

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook nog steeds die late fles,
    moet ik er bij zeggen dat zijn avond eten echt als een ramp gaat de laatste weken dus hij heeft hem ook echt nodig.
    Zolang hij nog leeg gaat vind ik het prima

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne krijgt ook nog een fles tussen 19.00/19.30 uur. Ze drinkt hem nog steeds leeg en zolang ze dat doet geven wij hem.

Deel Deze Pagina