Hoe verdelen jullie je vrijetijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sophie201112, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het nu nog veel te leuk om zoveel mogelijk bij mijn mannetje te zijn... ik doe bewust nu nog weinig zonder mijn zoontje. Ik werk nu nog 2 dagen (de bedoeling is uiteindelijk 2,5 a 3) Ik vind vrije tijd niet zozeer iets zonder mijn zoontje doen.. ik zie het als vrije tijd als we leuke dingen kunnen doen zoals op visite gaan, wandelen etc.

Als hij 's avonds op bed ligt dan heb ik wel echt even tijd voor mezelf... hoewel ik die ook veel vul met dingen klaar zetten voor de volgende dag en de was e.d. Hij slaapt soms gewoon samen met mij uit:). Zit nog geen ritme in dus vanochtend was hij ook pas na 10 uur echt wakker (s nachts wel een paar x voor voedingen hoor!) en ML kwam mij al om 9 uur er uit roepen omdat ie het ontbijt klaar had.. dus ZL lag lekker alleen nog te slapen:)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vrije tijd??? Was da??

Heb vrije tijd als de kinderen op bed liggen, tot ze wakker worden. That's it.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Even ter verduidelijking, tot 7/8 uur blijven liggen noemen we hier al uitslapen.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Maar in de openings post ging het om de ochtend tot 12 uur voor jezelf hebben toch?

5. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Na een avondje stappen....en met een paar drankjes....kan ik me voorstellen dat je lekker wilt uitslapen als dat kan ;)
    Hier verdelen we de dagen soms ook wel, afhankelijk van de planning....we hebben nog wel is 'los van elkaar' op de vrijdagavond een etentje of zaterdag overdag afspraken ergens anders......altijd in overleg en idd een beetje geven en nemen.
    Als 'gezin' doen we ook genoeg, maar gelukkig niet alles....;)

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Eigenlijk gaat mijn man in het weekend er altijd uit... Hij kan niet zo goed uitslapen helaas kan ik dat ook niet meer... Maar onze kids de oudste 2 zijn ook pas rond 8.30 wakker meestal nu met de kleinste erbij is het soms even zoeken maar ik heb de liefste man van de wereld haha ;) hij gaat er 's nachts altijd uit om het flesje te halen en we geven om de beurt... Ze komt meestal 2x 's nachts en vervolgens gaat hij naar beneden om het flesje schoon te spoelen... De volgende ochtend mag ik dan ook nog blijven liggen... Zal anders zijn als hij straks weer aan het werk is maar hij zei al als ze dan 2x komt dan doen we gewoon allebei 1 voeding en als ze een x komt dat ik de ene nacht jij de andere ;)... Dus ik ben echt heel blij met mijn lieverd!

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik slaap nooit uit... Hoewel ik het denk ik wel zou kunnen. Of nouja, gewoon een uurtje langer blijven liggen lijkt me heerlijk. Maar vriendlief werkt doordeweeks hard en die gun ik het dan om nog even te blijven liggen. Soms kruip ik er met dochter naast en slapen we met zijn drieën nog even door.

Echte 'vrije' tijd heb ik nog niet gehad. We stappen beiden niet meer... Gaan wel eens een hapje eten of mijn vriend met de jongens een biertje drinken, maar echt nachtwerk dus niet. Ik beschouw langer dan 10 minuten douchen of badderen echt als vrije tijd nu :D. Ik denk dat het handig is als we tzt wat afspraken erover maken, want ik vind het ook wel eens fijn om even niks met de kleine te hoeven... Gewoon even echte 'me-time'.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem haha

9. Delta

Delta Niet meer actief

+ 1

10. adi

adi Niet meer actief

Uitslapen doen we hier met zn allen, wakkere kinderen kruipen bij ons in bed en tutten we even verder. Dit duurt overigens nooit lang, omdat ze voortdurend kletsen, naar de wc willen, discussie voeren over welke kleren ze aan willen, tekenfilm willen kijken, naar beneden willen enz enz enz.
    Dus binnen een kwartier zijn man en ik toch klaarwakker en staan dan op :).

Onze eigen dingen: gewoon zoals we het plannen, we houden rekening met elkaars afspraken, en als ik weg moet blijft man bij de kinderen en andersom. Als we beide weggaan komt oma hier.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier ga ik er standaard altijd uit, helaas...

12. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan nooit uit qua feestjes ofzi
    .en spreken eigenlijk nooit wat af met wie er wat doet met haar,het gaat van zelf.
    Ziet ml dat ik moe bent gaat hij eruit en andersom :D

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ga nooit uit en doe vrijwel alles zelf. Alleen als ik naar de kerk ga szondags (1x) of als ik een keer boodschappen doe 'past' hij op. maar dat kies ik uit als ik denk dat ze even slaapt.

Kleine slaapt bij ons in bed en geef BV dus manlief gaat er uit als de oudste huilt. (enkele keer)

Deel Deze Pagina